Вікі Assassin's Creed
Advertisement
Вікі Assassin's Creed

Assassin's Creed IV: Black Flag (укр. Кредо Асасина 4: Чорний Прапор) — відеогра в жанрі пригодницького бойовика, розроблена компанією Ubisoft Montreal для платформ PlayStation 3, Xbox 360, Wii U, Windows, а також для платформ восьмого покоління.

Протагоністом гри виступає пірат Едвард Кенвей (англ. Edward Kenway), батько Гейтема Кенвея з Assassin's Creed III; дія розгортається в Золоту добу піратства, в Карибському морі на декількох островах на початку XVIII століття. Едварду випадає нагода розбагатіти, розшукавши таємничу «Обсерваторію», сховану десь у джунглях. Проте її ж шукають і тамплієри з метою отримати владу над світовими лідерами.

Ігровий процес[]

Assassin's Creed IV: Black Flag надає можливість мандрувати відкритий світ, який являє собою Карибський басейн часів Золотої доби піратства. Уся мапа складається з різноманітних локацій, включаючи міста, поселення, руїни мая, плантації, джунглі, бухти, порти й печери. Особливий акцент робиться на морських баталіях та дослідженні моря. Гравці мають можливість керувати власним кораблем "Галка" та модифікувати його за своїми уподобаннями. У будь-який момент гравець може покинути свій корабель щоб продовжувати досліджувати світ пішки або плавом.

Гра також використовує випадково сгенеровані ситуації (шторми, хвилі вбивці, водяний смерч, палаючі судна тощо) що додає варіативності до геймплею. Крім того, гравці можуть набирати власну команду, грабувати судна, беручи їх на абордаж, і керувати власним піратським флотом.

Зброя головного героя, Едварда Кенвея, включає в себе шаблі, пістолети та іншу зброю ( роупдарт та духова трубка з двома видами дротиків), яку можна використовувати в боях. Також гравцям доступні додаткові засоби розвідки, такі як щогла та водолазний дзвін, що дозволяють їм обстежувати дно моря і знаходити скарби.

Сюжет[]

Попри трагічну загибель Дезмонда Майлза, корпорація "Абстерго Індастріз" не припинила свої дослідження його минулого, використовуючи збережений генетичний матеріал. Підрозділ "Абстерго Ентертеймент" наймає безіменного чоловіка, щоб у Монреалі провести аналіз генетичної пам'яті Дезмонда за допомогою машини "Анімус". Він мандрує спогадами Едварда Кенвея, безжального пірата XVIII століття, батька Гейтема Кенвея і діда Коннора. Це дослідження, приховане під маскою створення інтерактивного фільму, насправді маскує пошуки загадкового артефакту цивілізації Ісу, відомого як "Обсерваторія".

Advertisement