Вікі Assassin's Creed
Advertisement
Вікі Assassin's Creed

Eraicon-AC3

Assassin's Creed III (мобільна гра)
AC3M-Main Menu
Інформація
Розробник: Gameloft
Видавець: Gameloft
Реліз: 16 листопада 2012 року
Рейтинг ESRB: М - Mature (старше 17 років)
Платформи: Мобільні телефони (Java)

Assassin's Creed III — мобільна гра, створена компанією Gameloft і випущена в 2012 році разом з основною грою. Дія гри відбувається під час Війни за незалежність США. Головним героєм є індіанець-асасин Коннор Кенуей.

Ґеймплей[]

Ґеймплей схожий на інші мобільні ігри: гравець проходить різні 2D рівні і знищує ворогів томагавком, луком, пістолетом, мушкетами, використовуючи просту систему керування.

У грі 9 рівнів, у двох з яких гравець керує "Аквілою". Є кілька локацій: Бостон, Нью-Йорк і Фронтир.

Відмінності від основної гри[]

  • Коннор жодного разу не згадується під ім'ям Радунхагейду, навіть серед його ровесників.
  • Немає можливості грати за Хейтема.
  • Плем'я ганьягеха в грі називають мохоками.
  • Немає жодних згадок про Ахіллеса Девенпорта, Гадзідзіо і Ганадогана.
  • Гра починається в 1770 році, коли Чарльз Лі стріляє в Коннора і той падає в озеро.
  • Битва при Банкер-Хіллі відбувається в 1776 році під командуванням Джорджа Вашингтона.
  • Вбивство Томаса Хікі відбувається в Нью-Йорку, коли той намагався вбити пораненого Вашингтона. Також Коннор рятує Бенджаміна Франкліна від британців.
  • Хейтем показується як зрадник патріотів і ні в якому разі не як батько Коннора.
  • Фінальна сцена з Чарльзом Лі має багато відмінностей, таких як засада британців, переслідування воза та сцена в таверні. Все це відбувається не в Монмуті, а в Бостоні.

Цікаві факти[]

  • Зображення учнів Коннора такі ж, як і аватари Анімуса в основній грі.
  • У грі батьком Коннора є не Хейтем, а Арі Саві - вождь мохоків.

Галерея[]

Advertisement