FANDOM

Assassin's Creed: Odyssey — одинадцята гра в серії ігр Assassin's Creed. Реліз запланований на 5 жовтня 2018 на платформах Windows, PlayStation 4 и Xbox One.

Розробка Редагувати

Гра розробляється студією Ubisoft Quebec, яка раніше працювала над Assassin's Creed: Syndicate. Концепція з'явилася в 2015 році, коли команда закінчила розробку Syndicate. На перехід в жанр RPG розробників надихнули успіхи таких проектів, як The Witcher 3, Fallout і The Elder Scrolls

Графічна технологія багато в чому запозичена з Assassin's Creed: Origins. Анонс гри відбувся 31 травня 2018 року. 

Ігровий процес Редагувати

Сеттінг Редагувати

Дія гри відбуватиметься в 431 до н.е в Стародавній Греції, в центрі сюжету знаходиться Пелопоннеська війна між грецькими полісами. Гравцю доведеться взяти на себе роль найманця Алексіоса чи Кассандри (на власний вибір) й воювати або на боці Делесського союзу на чолі з Афінами, або підтримати Пелопоннеський союз на чолі зі Спартою. Протагоністом сучастності знову виступить Лейла Хассан, яку ввели в Assassin's Creed Origins; її історія буде мати відношення до Ісу

Сюжет Редагувати

Минуле Редагувати

Гравець бере під свій контроль спартанця, від якого відмовилася родина, і порине в подорож, в якій почне найманцем-вигнанцем, а закінче легендарним воїном. Однією з провідних тем буде пізнання героєм свого минулого. Було передбачено, що їх родина принесе загибель Спарті, через що протагоніста скидують зі скелі. 17 років потому він випливає, дізнавшись про змову проти своєї сім'ї.

Сучасність Редагувати

В сучасності Хассан шукатиме артефакти Ісу, що приведе її до книги, написаної Геродотом про спартанського найманця, який мав зв'язок з артефактами Першої цивілізації й, можливо, навіть володів одним з них.

Геймплей Редагувати

Геймплей й механіка інтерфейсу, в сутності, взята з Origins, включаючи компас, взаємодію з птахом, який може досліджувати місцевість, знаходити скарби, виділяти й переслідувати ворогів. 

В грі будуть присутні елементи RPG, включаючи інтерактивні діалоги, нелінійні квести, різні кінцівки, можливість обрати стать протагоністу, романтичні відносини (з персонажем будь-якої статі незалежно від статі гравця). Навідміну Assassin's Creed Syndicate переключатися між персонажами неможна, вибір дається тільки один раз на початку. Також він несе лише косметичний характер й жодним чином не вплине на сюжет чи геймплей. Система розвитку, як й в Origins, являтиме собою три гілки здатностей, але буде дещо розвинена в порівнянні з минулою частиною. Зокрема, з'явиться можливість вдосконалювати раніше відкриті навички до нового рівня.

Ігровий світ складається із 27 зон і є найкрупнішим в серії, а також географічно різноманітний — в ньому присутні сніжні гори, ліса, пісчані пляжі. Значну частину карти займають моря. В гру повернуться морські баталії. В гравця буде можливість покращувати свій корабель, а також найняти практично кожного персонажа до себе в команду. Деякі рекрути можуть давати бонус кораблю, типу покращення здоров'я або підвіщення урону. На воді можна зіштовхнутися з акулами, які будут атакувати гравця так само, як й вороги. З'являться масштабні наземні бої, що включатимуть до трьохста персонажів.