Вікі Assassin's Creed
Advertisement
Вікі Assassin's Creed
MemoryShroud01

Плащаниця Едему, також відома, як Саван - Частина Едему, створена Тими, хто були до.

Історія[]

Греція[]

Сама раніша згадка про плащаницю була в грецькому міфі, де вона була відома як Золоте Руно. Воно було знайдене в Малій Азії, Ясоном і аргонавтами, які взяли його з дерева, яке охороняли змії. 

Македонія[]

У результаті Плащаниця була власністю ассассінів з давнього Риму деякий час. Після вбивства Юлія Цезаря в 44 році до н.е., і наступним самогубством Брута в 43 році до н.е., ассассіни вирішили воскресити Брута за допомогою плащаниці в Філіппінах, Македонії. 

Так як Ассассін ніколи не використовували її раніше, вони побоювалися про наслідки, але все таки завернули Брута в плащаницю. Хоча труп відкрив очі і ворушив руками, він не дихав, не реагував на будь-який дотик, і в підсумку тіло знову померло. 

Деякі з ассассінів плакали, що Брут не ожив, вони розгорнули його й поховали як личить. А плащаницю повернули в її місце зберігання. 

Близький Схід[]

У 1700 році до н.е., плащаниця була відома як різнобарвне пальто Йосипа, яку він отримав від батька Якова. У 970 році до н.е., плащаницю вважали річ, яка допомагала Давиду, другому царю Ізраїлю в боротьбі проти Голіафа. 

Проте, найвідомішим власником плащаниці був Ісус Христос. Тамплієри (під виглядом Римської Імперії) знайшли плащаницю у Ісуса, через що його і розіп'яли, близько 30 році н.е., і знищили плащаницю. 

Однак, учні Ісуса змогли відновити плащаницю і використовували її, щоб воскресити Ісуса. Після цього, сліди плащаниці зникли.

Властивості та побічні ефекти[]

Плащаниця Едему має властивості зцілення, таким чином її власник стає практично безсмертним. 

Як відомо, плащаниця викликає важкі галюцинації у тих, хто її використовував, і може навіть "розірвати людину зсередини".

Власники[]

  • Перша Цивілізація\Ті, хто були до (-?) 
  • Ясон (? -?) 
  • Йосип (? -?) 
  • Давид (? -?) 
  • Лібераторес (? -?) 
  • Ісус Христос (? -33) 
  • Жак де Моле (? -?) 
  • Жоффруа де Шарні (? -?) 
  • Маріо Аудиторе (1454 рік) 
  • Джованні Аудиторе (1454 рік) 
  • Рінальдо Віттурі (? - 1498 рік) 
  • Перотті Кальдерон (1498 рік) 
  • Нікколо ді Пітігліано (1509 - 1510 рр.) 
  • Франческо Векелліо (1510 рік -?) 
  • Багуттіані (? - 1944 рік)

Цікаві факти[]

  • Плащаниця заснована на реальному об'єкті, які відомий як "Туринська плащаниця". Вона зберігається в королівській каплиці в соборі святого Іонна Хрестителя в Турині, в північній Італії (багато вчених у світі вважають що це не справжня плащаниця). 
  • З французької версії Assassin's Creed II, відомо що Плащаниця - Частка Едему №36, в інших версіях - №66. Можливо це помилка в перекладі, хоча точно не відомо. 
  • У Assassin's Creed: Project Legacy, ерудито дають користувачеві три спогади про Плащаницю, як "Різдвяний подарунок". 
  • У Project Legacy, один зі святкових наборів - "Туринська плащаниця", з описом - "Велика таємниця, або розумна містифікація?". Її компоненти - Ісус з Назарету, Жак де Моле, Жоффуа де Чарні і Чезаре Борджіа.

Advertisement