Вікі Assassin's Creed
Advertisement
Вікі Assassin's Creed
Спогад Перегони по дахах Спогад
Tamir-rooftop-race-memory
Інформація
Опис: Коли вартові мене виявлять, необхідно, щоб у мене була пара людей, на яких можна покластися. Вони зможуть відволікти охоронців і дати мені час для втечі. Потрібно знайти таких людей і переконати їх допомогти.
Гра: Assassin's Creed
Послідовність ДНК: Блок пам'яті 2
Предок: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Дата: 1191 рік
Місце: Айюбіди Дамаск
Попередній спогад: Підслуховування
Наступний спогад: Крадіжка ІІ

Перегони по дахах ― дев'ятий спогад у другому блоці пам'яті Assassin's Creed. Мета Альтаїра ― встигнути за відведений час добігти до інформатора.

Персонажі[]

Опис[]

Альтаїр зустрічає на даху інформатора, однак той не має потрібної інформації. Він пропонує добігти до іншого інформатора по імені Бахір, і, бути може, у того буде потрібна Альтаїру інформація.

Сюжет[]

Альтаїр зустрічається з інформатором на даху. 

  • Інформатор: Миру і спокою тобі, Альтаїр. Гадаю, ти шукаєш інформацію про Таміра. Хм, боюся, мені нема чим тобі допомогти. Але Бахір може щось знати. Він повинен бути десь поблизу. 
Tamir Rooftop Race 3

Альтаїр розмовляє з Бахіром.

Альтаїр біжить по дахах і встигає до другого інформатора вчасно. 

  • Бахір: Так вони послали тебе? Хм, цікавий вибір, хоча не мені судити. Рафік просив мене поспостерігати за базаром, який Тамір називає своїм будинком. І ось що я виявив: біля південно-східних воріт збираються якісь люди, які не дуже-то ладнають з вартою. Спробуй заслужити їх довіру і напевно вони зможуть тобі допомогти. 

Альтаїр йде.

Карта[]

В спогаді є карта шляху перегонів.

Tamir Rooftop Race Map

Підсумок[]

Альтаїр дізнається, що якщо він завоює довіру деяких людей, то вони допоможуть йому під час втечі.

Галерея[]

Advertisement