Вікі Assassin's Creed
Advertisement
Вікі Assassin's Creed

Eraicon-LineageEraicon-AC2

Палац Синьорії
Палаццо-Веккьо
Палаццо Vekko
Інформація
Місто Італія Італія, Флоренція
Дата створення 1314 рік
Опис Розміщення Синьорії

Палац Синьорії, також відомий як Палаццо Веккьо  будівля у Флоренції, в якому розміщується правлячий орган республіки - Синьорія.

Історія[]

Будівництво[]

Палаццо-Веккьо будувався з 1299 по 1314 роки за проектом Арнольфо ді Камбіо - того самого, який також спроектував Санта-Марія-дель-Фіоре. Вежа на палаці зміщена щодо центру, так як колись була частиною іншої будівлі. На вежі були зроблені дві тюремні камери.

В Синьйорію входило дев'ять осіб і гонфалоньер. І хоча, Флоренція була республікою, після приходу до влади сім'ї Медічі, лише їх друзі удостоювалися честі засідати в Синьорії.

Змова Пацці[]

У 1476 році, після того, як сім'я Аудиторе була звинувачена, Джованні, Федеріко і Петруччо були поміщені в тюремну камеру на вежі. Еціо Аудиторе виліз на неї, щоб побачитися з рідними. Це була їхня остання зустріч. Незабаром після цього їх стратили на площі перед палацом.

У 1478 році, після замаху на Лоренцо і Джуліано Медічі, організованого тамплієрами, Франческо Пацці  один з головних організаторів цьої зухвалої змови, засів у Палаццо Веккьо. Еціо Аудиторе пустився в погоню за ним, попутно вбиваючи людей Пацці. Він убив його на даху палацу.

Після цього, тіло Франческо повісили на стіні палацу в науку тим, хто захоче прибрати Медічі.

Цікаві факти[]

  • Палаццо-Веккьо з'являється в спогаді "Останні приготування" в Братстві крові.
  • Не можливо вибратися на найвищу точку палацу.
  • Палаццо-Веккьо є першим місцем, де діє заборонна зона під час місій Assassin's Creed II.
Advertisement