FANDOM

Eraicon-BloodlinesEraicon-Secret CrusadeEraicon-Templars

Молох
Молох
ManIcon
Інформація
Батьківщина: Кіренія (можливо)
Період життя: Високе Середньовіччя
Дата смерті: 1191 рік, осінь
Місце смерті: Кіренія, Замок Кантара
Убитий/убита: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Фракції: Тамплієри
Зброя: Булава на ланцюгу
Поява: Assassin's Creed: Bloodlines

Молох, також відомий як Бик, — лідер групи релігійних фанатиків, що базуються в Кіренії, і член Ордену Тамплієрів.

Молох був батьком близнюків Шаліма та Шахара, які також були великими Тамплієрами на острові Кіпр.

БіографіяРедагувати

Він був впливовим тамплієром в місті Кіренія, острів Кіпр. В своїй вірі в Бога він зайшов так далеко, що уславився моторошним фанатиком. Мав синів - Шаліма і Шахара, обидва були близнюками і членами Ордену Тамплієрів.

Коли Альтаїр ібн Ла-Ахад разом зі своєю супутницею Марією Торпе прибули в Кіренію, то Молох призначив нагороду за їх голову, а коли Альтаїр вбив Іону, то послідовники Молоха почали влаштовувати заворушення в місті.

Через деякий час Марія розповіла Альтаїру, як знайти Бика і розповіла про його слабкі місця, так як бачилася з ним раніше. Асасин спробував таємно вбити свою жертву, але Молох виявив його і схопивши за горло кинув через всю кімнату. Після цього зав'язався бій. Незважаючи на те що Молох був сильніший, Альтаїр був більш досвідченішим і вмілішим бійцем, що дозволило йому перемогти. Зрештою, асасин задушив його ланцюгом.

ЗавнішністьРедагувати

Він вважав за краще ходити в одних шароварах. Вуса довгі, коричневі. Лисий. На руках носив два наручі з короткими шипами. Був озброєний булавою на довгому ланцюгу.

Цікаві фактиРедагувати

ГалереяРедагувати