FANDOM

Лейла Хасан
Лейла Хасан
WomanIcon
Інформація
Батьківщина: Каїр, Єгипет
Дата народження: 1984
Фракції: Абстерго Індастріз (2006–2017)
Асасини (2017 – теперішній час)
Поява: Assassin's Creed: Origins

Лейла Хасан (1984 року народження) — колишній єгипетский співробітник Абстерго Індастріз.

Випускницю коледжу Лейлу помітила Софія Ріккін і найняла на роботу в Абстерго, де її ідеї стали використовувати для внесення нових поправок в Анімус. Пропрацювавши на Абстерго 11 років, вона ніколи не допускалася до поекту «Анімус» через численні порушення протоколів Абстерго.

2017 року, як частина Історичної Тактичної Команди, Лейла з її подругою і колегою Діаною Гірі отримали від Симона Хетеуея завдання знайти та дістати важливий стародавній артефакт із Каттарської западини в Єгипті. Проте Лейла виявила замість цього мумії древніх асасинів Байєка та Айі. Не повідомивши керівництво, вона застосувала свій власний портативний Анімус, аби пережити їх згадки і довести свою цінність для проекту «Анімус».

Відмова Лейли війти в систему з Абстерго призвела до того, що компанія використала команду «Сігма» для пошуку її і Діани. Діану схопили і, можливо, убили, а Лейла застосувала навички, здобуті через Ефект Просочування, щоби впоратися з нападниками.

Згодом її знайшов Уільям Майлс, Наставник Асасинів. Зрозумівши її ситуацію, Уільям запропонував їй вступити до рядів асасинів. Не маючи вибору, Лейла погодилася працювати з Братством, але відмовилась фактично долучатися до нього як член, і їм вдвох належало відправитися в Александрію.

Цікаві фактиРедагувати

  • Лейла — жіноче арабське ім'я, що означає «ніч», а Хасан — розповсюджене арабське прізвище, що значить «сильна», «хороша».

ГалереяРедагувати