Вікі Assassin's Creed
Advertisement
Вікі Assassin's Creed

Едвард Кенвей - корсар, пірат та ассасін. Син англійського фермера Бернарда Кенвея та валійки Лайнетт Хопкінс.

Біографія[]

Едвард народився 10 березня 1693 року у місті Суонсі, Уельс. Його батько - Бернард Кенвей був фермером з Манчестера, а матір, Лайнетт Хопкінс, була домогосподаркою з Кардіффу. У віці десяти років Едвард був вимушений переїхати в Брістоль.

На новому місці, Едвард не зміг жити як раніше. Позбавлений можливості спілкування зі старими друзями, він ніколи не міг всидіти на одному місці і постійно шукав пригоди.

Двадцятирічний Едвард Кенвей - великий мрійник, авантюрист та п'яниця. Після сварки зі своєю дружиною Керолайн Скотт, вирішує піти працювати корсаром на Ямайку, де він приєднується до команди Бенджаміна Горніґолда та Едварда Тіча. Невдовзі після цього, правителі Іспанії та Англії підписують Утрехтський мир, який закінчив тринадцятирічну війну за іспанську спадщину. Не бажаючи повертатися додому з пустими руками, Едвард, разом із невдоволеними корсарами, продовжує грабувати та топити іспанські кораблі, але вже під стягом піратів.

У червні 1715 року корабель "Якобіт", на якому плавав Едвард, вступив у сутичку з фрегатом "HMS Інтрига", на борту якого знаходився ассасін-зрадник Дункан Волпол. Втративши рульового, капітан корабля, Абель Брама, наказує Едварду взяти керування судном на себе. На щастя екіпажу Якобіта: шалена блискавка вразила "Інтригу", завдавши їй серйозних пошкоджень і дозволивши бригу, що вже закінчив з канонерками, без особливих труднощів потопити фрегат. Проте випадково підпалені запаси пороху відвертають увагу екіпажу; водночас, зрадник Дункан Волпол, проник на піратський корабель і вбив його капітана, але через пожежу, що спалахнула на борту, судно вибухнуло, і всіх, у тому числі Кенвея та Волпола, викинуло за борт.

Advertisement