FANDOM

PL Broken-heartedHQ Тут ми прагнемо звільнити розум людей.

Це заготовка статті, яка потребує допису. Ви можете допомогти Вікі Assassin's Creed, виправивши або доповнивши її.

Eraicon-Altair's ChroniclesEraicon-Templars
Воїн Сокири
Воїн Сокири
ManIcon
Інформація
Період життя: Високе Середньовіччя
Дата смерті: 1190 рік
Місце смерті: Храм Піску
Убитий/убита: Альтаїр ібн Ла-Ахад
Фракції: Тамплієри
Поява: Assassin's Creed: Altair's Chronicles

Невідомий Воїн Сокири був членом Ордену Тамплієрів, зустрічається в Храмі Піску. Загинув під час бою з асасином Альтаїром ібн Ла-Ахадом. Його бойовий стиль був ідентичний Бадру.

Біографія Редагувати

У 1190 році Тамплієри та Асасини змагалися в пошуках стародавнього артефакту, Частинки Едему, відому як Чаша, яка допоможе об'єднати всі фракції під одним прапором і закінчить Третій Хрестовий похід, яка, за чутками, знаходилася в Храмі Піску. Проте, увійти до Храму можна було лише за допомогою трьох ключів, Тамплієри під командуванням Василіска вже моли змогу увійти, незважаючи на те, що всі ключі та карту у них забрав Асасин Альтаїр.

Коли Альтаїр прибув до Храму, Василіск вже встиг розповсюдити свої сили по всьому Храму, а воїн Сокири був поставлений охоронцем скарбниці. Коли асасин пройшов через небезпечні коридори Храму, Воїн Сокири був його останнім ворогом, з яким він зійшовся у бою, перед тим як увійти до скарбниці, де перебував Василіск. Зрештою, неповороткість противника зіграла Альтаїру на руку. Коли Воїн з розмаху встромив свою сокиру в землю, асасин скористався цим моментом і вбив його.