FANDOM

Олександрія
Інформація
Статус: Місто
Правитель: Птолемецьке королівство (305 р. до н. е. — 30 р. до н. е.)

Римська імперія (30 р. до н. е. — 641 р. н. е.)
Османська імперія (1517-1867)
Республіка Єгипет (з 1953 по теперішній час)

Фракції: Асасини
  • Незримі

Тамплієри

  • Орден Древніх
Дата заснування: 331 до н. е.
Заснував(ли): Олександр Македонський
Цілі асасинів: Євдор

Актаеон
Ктесос
Клеопатра

Поява: Assassin's Creed: Origins

Александрія — друге за розміром місто Єгипту, розташоване вздовж узбережжя Середземного моря. Його назвали на честь македонського царя Олександра Великого, який заснував місто близько 331 року до н.е. Це елліністичне місто було столицею Єгипту впродовж всього часу правління династії Птолемеїв.

ІсторіяРедагувати

30 р. до нашої ери асасин Амунет убив в Олександрії єгипетську королеву Клеопатру за допомогою гаспида.

У 1240-х роках удова асасина Сефа Ібн-Ла'Ахада, провівши якийсь час у вигнанні в Аламуті, зі своїми дітьми переїхала в Олександрію. 1257 року брат Сефа Дарім переїхав в це місто разом зі своєю сім'єю, коли монголи взяли в облогу фортецю асасинів Масяфа.

Нащадок Альтаїра на ім'я Іскандер став наставником асасинів у Єгипті, і його штаб-квартира розташовувалася в Олександрії. Коли його схопили і засудили до страти, Еціо Аудиторе послав кількох асасинів, щоби врятувати його від смерті.

Приблизно в 1505 році сюди також переїхав тамплієр Одай Данкас, після того як родина вигнала його з дому.

У 1511 році під час розкопок зруйнованої бібліотеки Олександрії солдати Мамлюкского султанату виявили дві печатки пам'яті, що лежали в скрині з 331 року до нашої ери. Еціо Аудиторе відправив кілька асасинів з Константинополя до Олександрії, аби отримати ці печаті.