Assassin'S CreeD Wiki
Advertisement

Monteriggioni este un oraș și comună din Toscana, Italia. Construit în anul 1213 de stăpânii Sienei, Monteriggioni a fost implicat activ în apărarea Toscanei împotriva încercărilor florentine de a câștiga mai mult teritoriu.

În fruntea acestui conflict s-a aflat familia Auditore, care mai târziu a devenit conducătorii și protectorii orașului. Ei au construit faimoșii ziduri din Monteriggioni și cea mai mare structură din interiorul lor, Villa Auditore.

Monteriggioni a servit și ca sediu al Frăției Italiene a Asasinilor de la începutul secolului al XIV-lea, când Domenico Auditore a renovat vila, până în anul 1500, când orașul a fost asediat de Cesare Borgia.

Istorie

Domenico Auditore[]

În 1290, a fost construită Vila Auditore, deși identitatea celui care a construit-o este necunoscută. Treizeci de ani mai târziu, în 1320, exteriorul vilei a fost deteriorat într-un atac florentin.[1]

La ceva timp după moartea lui Dante Alighieri în 1321, Domenico Auditore a cumpărat și renovat vila folosind fondurile pe care le câștigase de la Marco Polo. Ulterior, Domenico și fiul său au folosit Monteriggioni ca bază de operațiuni în războiul lor tăcut împotriva Templarilor. În timpul restaurării vilei, Domenico și-a schimbat exteriorul și a adăugat o galerie de pictură. El a ascuns, de asemenea, armura a lui Altaïr Ibn-La'Ahad în Sanctuarul de sub vilă, care putea fi deblocată doar de Sigiliile Asasinilor ascunse în sarcofage. a celebrilor Asasini istorici.[1]

În 1296, ceea ce avea să devină Cripta familiei Auditore a fost construită în oraș. Memoriile lui Domenico, care povesteau despre cum a sosit în Florența și și-a luat numele „Auditore”, urmau să fie ulterior înscrise pe pereții criptei.[1]

Mario Auditore[]

Format:Citat

Fișier:PL Memory DefensiveMeasures.jpg

Zidurile din Monteriggioni

În 1355,[2] Asasinii italieni au furat Gulgiul al lui Eden de la templierul francez Geoffroy de Charny și l-a adus la Monteriggioni.[3] După ce a confirmat validitatea Giulgiului, Renato Auditore a decis că Giulgiul trebuie ascuns.[4] După ce a ascuns artefactul cu pretenții de fraudă și înregistrări ale bisericii falsificate, fântâna orașului a fost drenată și excavată în continuare pentru a stoca Giulgiul.[3]

În 1454, Mario Auditore a devenit singurul conducător al Monteriggioni când fratele său Giovanni s-a mutat la Florența.[1] Orașul a fost atacat frecvent de către Florența în timpul de data aceasta, l-a determinat pe Mario să consolideze economia și apărarea orașului pentru a rezista mai bine presiunilor florentine.[4]

Curând după aceea, Mario a descoperit că un bărbat pe nume Luciano Pezzati provoacă ceartă în oraș, întorcând familiile una împotriva celeilalte. După ce a fost capturat și interogat, Luciano a dezvăluit că Florența plănuia un atac mare asupra Monteriggioni. Mario și-a adunat forțele și a respins cu succes forțele florentine conduse de Federico da Montefeltro.[4]

Fișier:Running The Ramparts.jpg

The defense of Monteriggioni

După ce a apărat orașul, Mario a continuat să-l interogheze pe Luciano, doar pentru a descoperi că scopul atacului florentin a fost să achiziționeze un artefact antic ascuns sub oraș. Cu ajutorul mai multor arhitecți și istorici, Mario a descoperit în cele din urmă Giulgiul în fântâna scobită a orașului și l-a scos din Monteriggioni de către Giovanni.[4]

În următorii douăzeci de ani, Monteriggioni a căzut treptat în paragină, pe măsură ce Mario și-a dedicat mai mult timp războiului și Frăției. Până în 1476, majoritatea magazinelor orașului s-au închis, numărul vizitatorilor din Monteriggioni a scăzut, iar întreținerea Villa Auditore a fost neglijată.[1]

Ezio Auditore[]

În ajunul Anului Nou 1476, nepotul lui Mario, Ezio Auditore, s-a adăpostit în Monteriggioni, iar mai târziu a devenit cel mai mare investitor și co-conducător al orașului împreună cu Mario.[1] Pentru peste douăzeci și trei de ani, Monteriggioni a prosperat, deoarece Ezio a folosit fondurile pe care le adunase în timpul aventurilor sale pentru a redeschide magazinele orașului, barăcile,[1] Felina bordelul[5] și breasla thieves'. Au fost redeschise și biserica orașului, fântâna și minele.[1]

Au fost aduse îmbunătățiri semnificative și infrastructurii orașului, iar Vila Auditore a fost renovată treptat. Până în decembrie 1499, Monteriggioni devenise un cartier general vital al Asasinilor, al căror steag flutura deasupra orașului.[1] În această perioadă, Mario a adăugat și tunuri la apărarea orașului.[6]

Fișier:Vilified 3 v.png

Monteriggioni sub asediu

La 2 ianuarie 1500, Cesare Borgia — Căpitanul General al Armatei Papală — a condus un asediu asupra Monteriggioni pentru a recupera Mărul Edenului pe care le luase Ezio de la templieri. Deși Asasinii au reușit să rețină temporar atacul în timp ce cetățenii erau evacuați, orașul a căzut în cele din urmă, ducând la uciderea lui Mario, iar clădirile din Monteriggioni suferind daune semnificative.[7]

Lo Sparviero[]

Ulterior, Monteriggioni a fost preluat de Casa Medici. Au trimis soldați din Format:Wiki Siena pentru a proteja orașul. Cu excepția Villa Auditore, restul construcțiilor și clădirilor au fost renovate.[8]

Asasinii au abandonat orașul, mutându-și sediul la Roma. Deși un Asasin, Lo Sparviero, a rămas în Monteriggioni pentru a proteja cetățenii și a păzi bolțile secrete ale orașului. Eroare la citare: Eticheta de închidere </ref> lipsește pentru eticheta <ref> Pietro și-a făcut drumul cu succes spre seif și a furat un cufăr care umple planul lui Hidden Blade. Când Lo Sparviero s-a întors la Sanctuar, a dezvăluit că cineva a furat pieptul lui Mario și a acționat pentru a căuta.[9]

După două zile, bătrânul a reușit să evadeze din pivniță și să alerteze cetățenii despre trădarea lui Pietro, chiar înainte ca templierii să plănuiască să plece din oraș. Forțat să se gândească repede, Pietro și-a chemat slujbașul în fața bisericii.[10] Cu toate acestea, Lo Sparviero a folosit Eagle Vision situat pe el. Când Pietro l-a văzut pe Asasin, a fugit în curtea din spate a Vilei, unde paznicii cu el. Chiar și așa, Asasinul și-a făcut drum pentru a-l ucide pe Pietro.[11] Din păcate, cufărul nu mai era în posesia lui Pietro. Asasinul a sprintat spre casa lui Pietro, dar tot ce a putut găsi într-un compartiment ascuns din perete a fost un teanc de scrisori. Prin scrisori, Asasinul a aflat că Pietro era un agent trimis de Cesare Borgia.[10]

La un moment dat, un Ezio în vârstă s-a întors la Monteriggioni și a intrat în Sanctuarul de sub Villa Auditore. Acolo, Ezio a lăsat un indiciu pentru parola a Colosseum Vault, care va fi găsită în cele din urmă de descendentul său, Desmond Miles.[12]

Înainte de 1554, familia Auditore a recâștigat controlul asupra Monteriggioni, deși orașul a fost trădat în 1554 de Giovannino Zeti, deținătorul garnizoanei și un exilat florentin, căruia i sa permis să se întoarcă la Florența în schimbul cheilor orașul. Deși orașul a fost în curând cucerit de familia Medici din Florența, Auditore li sa permis să-și continue conducerea asupra Monteriggioni, datorită relațiilor bune cu Medici.[1][13][14]

Monteriggioni modern[]

Format:Dialogue

Până în secolul 21, orașul a rămas în mare parte neschimbat față de aspectul său Renaștere și devenise o atracție turistică, cu o placă în fața ruinei Villa Auditore care comemorează asediul orașului de către Borgia.[12]

La 9 septembrie 2012, o echipă mică de Asasini din moderne, compusă din Desmond Miles, Lucy Stillman, Shaun Hastings și Rebecca Crane, a sosit în orașul Monteriggioni pentru a căuta refugiu de templierii din Industriile Abstergo. Au înființat o ascunzătoare temporară în Sanctuarul de sub Villa Auditore, unde semnalele celulei pe care Abstergo le folosea pentru a-i localiza nu puteau ajunge.[12]

Grupul a rămas acolo pentru luna următoare, deoarece Desmond a folosit Animus pentru a determina locația Mărului Edenului lui Ezio, aventurându-se deasupra solului doar noaptea sau când era nevoie de provizii. De asemenea, în timp ce Desmond a explorat Monteriggioni noaptea în timpul pauzelor sale de la Animus, el a reușit să recupereze unele dintre bunurile strămoșilor. După ce a descoperit locația Apple și parola de la ușa Colosseum Vault, echipa a părăsit orașul spre Roma pe 10 octombrie 2012, la 72 zile de la lansarea lui Abstergo's satelit.[12]

Pe lângă aceasta, Abstergo a folosit Monteriggioni ca locație simulată în prima etapă de antrenament pentru recruții din Programul lor de antrenament Animi.[15]

În 2016, Monteriggioni a fost folosit ca locație simulată de către Abstergo Entertainment pentru Proiectul de identitate. La fel ca majoritatea locațiilor simulate din proiect, Monteriggioni avea două variații estetice și, ca atare, putea fi utilizat în timpul zilei și pe timp de noapte.[16]

Renovări[]

La sosirea sa în Monteriggioni, Ezio a reușit să investească în renovarea diferitelor clădiri din oraș, cu ajutorul unui arhitect angajat de Mario. Pe măsură ce orașul a fost renovat, aspectul vilei s-a îmbunătățit și steaguri (marcate mai întâi cu emblema Auditore, iar apoi cu insignele Asasinului) au fost, de asemenea, adăugate clădirilor.[1]

Clădiri active[]

Name First renovation Second renovation Third renovation
Bancă 1,500ƒ 5,000ƒ 9,000ƒ
Doctor 3,000ƒ 5,000ƒ N/A
Croitor 1,000ƒ 2,500ƒ 5,000ƒ
Fierar 5,000ƒ 7,000ƒ 12,000ƒ
Negustor de artă 1,000ƒ 5,000ƒ 8,000ƒ

Clădiri restaurate[]

Name Cost
Biserică 4,000ƒ
Fântână 4,000ƒ
Breasla Hoților 3,000ƒ
Bordel 3,000ƒ
Cazarmă militară 3,000ƒ
mină 4,000ƒ

Trivia[]

History
  • Historically, Monteriggioni and its characteristic walls were built by the Sienese in 1213, with Dante Alighieri mentioning both in his Inferno. The in-game database, however, states that the Auditore family, which would rule Monteriggioni only at a later time, constructed the walls.
  • The Villa Auditore does not actually exist in Monteriggioni. It appears to be modeled on the Format:Wiki near Florence.
Assassin's Creed II
  • Throughout the town, Ezio could find eight statuettes of Ancient Roman gods. Each pair of statuettes belonged to a pedestal, and each completed pedestal rewarded Ezio with 2,000 florins. Additionally, finding all of the statuettes granted the "Myth Maker" achievement.
  • After restoring the mine, well, and church, hidden treasure chests could be found within each structure. The towers on the walls of Monteriggioni also contained treasures, however, these chests could only be reached after the barracks, brothel, and thieves' guild were renovated.
  • The tunnel and traps that Mario Auditore crossed to reach the Shroud in 1454 were absent by the time Ezio arrived in Monteriggioni.
  • Ezio would receive 10% revenue of each investment's price every twenty minutes. Furthermore, any renovations of the four shops allowed him to receive discounts of up to 15% on all of the items' original prices.
  • The Auditore Family Crypt could be unlocked through Uplay.
  • Once it was fully renovated, Monteriggioni had a total of 3,500 residents.
  • Total renovation cost of the town was estimated at 91,000ƒ.
  • The achievement "Podestà of Monteriggioni" could be gained by reaching 80% of Villa Auditore's total value.
Assassin's Creed: Brotherhood
  • In Assassin's Creed: Brotherhood, the entrance to the Auditore Crypt was missing in Sequence 1. However, it appeared once more in modern-day Monteriggioni.
  • When Ezio returned to Monteriggioni after the confrontation in the Vatican, none of the merchants could be interacted with.
  • As of 1500, there were at least 500 residents of Monteriggioni, which could be seen in the beginning of Brotherhood during the attack of the Papal forces.
  • Desmond could leave the Animus at any time and explore Monteriggioni, though only for ten minute intervals. However, for the first time before doing so, he had to equip a watch and an earpiece, in order to remain in contact with his team.
  • In modern-day Monteriggioni, a red trail was visible while using Eagle Vision. The trail led from the back entrance of the Villa Auditore to the fountain bearing the Assassin insignia. After the completion of Sequence 6, the trail was no longer present. Darby McDevitt and Falko Poiker explained in an interview that the trail was intended to help players find their way back to the Sanctuary, though its red color was an oversight.
  • By 2012, the shops Ezio had renovated had been replaced with different businesses. A tourist information booth stood where the art merchant had been, the tailor's shop had been replaced by a bakery and café, the doctor's shop had been converted into a tavern, and the blacksmith's shop had been converted into a hotel. Only the bank retained its original purpose.
  • During the initial Siege of Moneteriggioni memories, several wall towers had been destroyed by Borgia siege weapons but when Ezio and the residents of the city escaped, the wall towers were still there as if they were never attacked by the Borgia.
  • The Italian text from the World Preservation Site plaque in front of the villa incorrectly stated the town was attacked by the forces of "Pope Alexander IV", as opposed to "Alexander VI".
  • During Sequence 1, Ezio could enter Mario's study. While the Codex Wall was present, the Codex pages themselves would not glow with the markings forming the world map, when seen using the Eagle Vision.
  • The faction flags seen on the towers near the faction buildings in Assassin's Creed II were not present in Brotherhood.
Assassin's Creed: Identity
  • The entrance of Auditore Family Crypt was cover by the renovated buildings.
  • Two entries of database can be retrieved in the two aesthetic variations during the missions: Villa Auditore in Daytime and Felina in Nighttime.
  • Some roads were blocked by the fences in Nighttime aesthetic variation.
  • The flags of the Medici family can be seen hanging in the wall tower.

Appearances[]

  • Assassin's Creed II Format:1st
  • Assassin's Creed: Renaissance
  • Assassin's Creed: Project Legacy
  • Assassin's Creed: Brotherhood
  • Assassin's Creed: Recollection
  • Assassin's Creed: Initiates
  • Assassin's Creed: Identity
  • Assassin's Creed: Syndicate Format:Mdat
  • Assassin's Creed: Nexus VR

References[]

Format:GalleryBox Format:Reflist Format:AC2 Format:ACB Format:ACFC Format:ACID

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 Assassin's Creed IIFormat:Cite
  2. Assassin's Creed: SyndicateBaza de date: Date reconstruite 012
  3. 3,0 3,1 Assassin's Creed: Project LegacyHolidays: Chapter 1 - Fantomele Crăciunului trecut
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 Assassin's Creed: Project Legacy - Războiul Italiei: Capitolul 3 - Mario Auditore
  5. Assassin's Creed: IdentityBaza de date: Felina Quarters
  6. Assassin's Creed: BrotherhoodHomecoming
  7. Assassin's Creed: BrotherhoodVilificat
  8. Assassin's Creed: Identity
  9. Eroare la citare: Etichetă <ref> invalidă; niciun text nu a fost furnizat pentru referințele numite Niccolò'sjournal#1
  10. 10,0 10,1 Assassin's Creed: Identity – Jurnalul lui Niccolò Machiavelli – Entry#2: „A Healer's Blood”
  11. Assassin's Creed: IdentityA Healer's Blood
  12. 12,0 12,1 12,2 12,3 ' „Assassin's Creed: Brotherhood” – Zile moderne
  13. Assassin's Creed: Brotherhood
  14. Assassin's Creed: IdentityBază de date: Monteriggioni
  15. Assassin's Creed: Brotherhood' ' – Multiplayer
  16. Assassin's Creed: IdentityContracts
Advertisement