Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Zwrócić uwagę Ulloy – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Aveline de Grandpré z 1768 roku.

Opis[]

Po wznieceniu rebelii w Nowym Orleanie, Aveline spotyka się z Géraldem w magazynie.

Przebieg[]

  • Gérald: Aby wywabić Ulloę, musimy uderzyć Hiszpanów w ich czuły punkt. We flotyllę. W porcie dokują dwa wojskowe okręty. Jeśli coś by im się stało, Ulloa nie mógłby tego zignorować.
  • Aveline: Zobaczę, co da się zrobić.

Aveline idzie do doków, wsiada do kanu i wślizguje się na okręt wojenny. Tam eliminuje jego strażników. Po zabójstwie z kajuty wychodzi kapitan Carlos Dominguez.

  • Carlos: Ty!
  • Aveline: Poznaje mnie pan, Capitán? (kapitanie?)
  • Carlos: Nie! Furiatka! Wiedźma! Meduza! Straże! Natychmiast ją pojmać!

Po tym, jak asasynka wygrała starcie ze strażą Domingueza, kapitan poddaje się.

  • Carlos: Proszę, okaż mi litość. Nie będę już sprawiał kłopotów. Nie tknę więcej rumu. Nie będę uganiał się za kobietami. Będę chodził do kościoła. Zostaw mnie memu pustelniczemu losowi.
  • Aveline: Pomyliłeś mnie ze swym sędzią i katem, „bracie” Dominguez. Ocal się sam, o ile alkohol nie pozbawił cię zupełnie sił.

Aveline, po uprzednim podpaleniu okrętu, opuszcza go i dopływa do portu. Stamtąd obserwuje eksplozję na pokładzie.

Konkluzja[]

Aveline dokonała znacznego uszczerbku na stanie hiszpańskiej floty cumującej w Nowym Orleanie, co przyczyniło się do przyjazdu gubernatora de Ulloi do miasta.

100% synchronizacji[]

Żeby osiągnąć stuprocentową synchronizację z Aveline, należy wyeliminować strażników okrętu, nie zostawszy wykrytym. Owo ograniczenie obowiązuje wyłącznie na platformie PlayStation Vita. W wersji Liberation HD ciche zabójstwo jest obligatoryjne.

Advertisement