Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Zniknięcie niewolników – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Aveline de Grandpré z 1768 roku.

Opis[]

Aveline wraca do San Danje, by spotkać się z hounganem voodoo.

Przebieg[]

  • Houngan: Aveline, co cię trapi?
  • Aveline: Badam nowe doniesienia na temat zaginięć. Ktoś ostatnio tutaj zniknął?
  • Houngan: Oczywiście. Jednak tak wiele osób się tutaj zatrzymuje, że nie zawsze wiadomo, gdzie ktoś się podział. Twoja przyjaciółka Élise najmuje ludzi do pracy. Będzie wiedziała lepiej.
  • Aveline: Być może.
  • Houngan: Czuję, że nadchodzą wielkie zmiany. Stawisz czoła potężnym wrogom. Proszę, weź to. To nowa trucizna, którą ostatnio testuję. Powoduje, że ofiara z miejsca wpada w histerię.
  • Aveline: Dziękuję, czcigodny.
Zniknięcie niewolników 1 (wspomnienie) (AC3L) (by Kubar906)

Aveline przychodzi do Élise

Po otrzymaniu fiolki z trucizną Aveline idzie do Élise Lafleur.

  • Élise: Aveline, moja przyjaciółko! Gdzie się podziewałaś? Mokradła nie są takie same bez ciebie. Aligatory zrobiły się aroganckie!
  • Aveline: Wiesz, jak to jest. Liczne zobowiązania i koncerty fortepianowe. Stęskniłam się za bagiennym powietrzem. Czuć w nim nutę przygody!
  • Élise: I chyba nie tylko. Cieszę się, że tu jesteś. Pewnego dnia coś zobaczyłam i mówię do siebie: „Élise, staruszko, coś tu nie gra”. Konwoje. Wiozące najbardziej osobliwy ładunek: ludzi. Całymi tuzinami.
  • Aveline: W którą stronę zmierzały?
  • Élise: Nie mam pojęcia. Ale wiem, skąd wyjeżdżały. Z fortu.
  • Aveline: Pokażesz mi, gdzie to jest?
  • Élise: Już myślałam, że nie zapytasz! Spotkajmy się jutro. Zaznaczę ci to miejsce na mapie.

Aveline idzie na spotkanie z Élise.

  • Élise: Właśnie przyjechał wóz. Złapiemy go na zakręcie. Ruszajmy!

Rozmowa z Chrisfaitem

Aveline dotarła do konwoju i wyeliminowała eskortujących go żołnierzy.

  • Élise: Poznaję tych ludzi! Niektórzy z nich dla mnie pracowali. Chrisfait! Możemy zamienić słówko?
  • Chrisfait: Élise! Co ty tu robisz?
  • Élise: A jak myślisz? Ratuję cię.
  • Chrisfait: Od czego? Od pracy? Wolności?
  • Élise: Chrisfait, według mnie te łańcuchy nie pachną wolnością.
  • Chrisfait: Przejściowe niewygody. Podczas ostatniej podróży zbyt wielu robotników uciekło, nie płacąc za przejazd. Zostaniemy uwolnieni, jak tylko dotrzemy do naszego miejsca pracy.
  • Élise: I te warunki cię nie martwią?
  • Chrisfait: Élise, cały żywot mnie martwi. Ale mogę przetrwać te niewygody w drodze ku wolności.
  • Aveline: Coś mi tutaj nie gra. Chrisfait, obiecuję, że dotrzemy do sedna tej sprawy.
  • Chrisfait: Ale–
  • Élise: Powinnyśmy zbadać fort, póki jest ku temu okazja. Skoro wszyscy żołnierze są w mieście, fort powinien być dość wyludniony.
  • Chrisfait: Élise–
  • Aveline: Dobrze myślisz.
  • Élise: Zbadam teren. Spotkamy się przy moście. A ty, Chrisfait, trzymaj się z dala od kłopotów.
  • Chrisfait: Tymczasem my pójdziemy ich poszukać.
  • Chrisfait: Dobrze, dziękuję.

Konkluzja[]

Aveline i Élise uwolniły transport więźniów i postanowiły zinfiltrować Fort Saint-Jean.

100% synchronizacji[]

Żeby uzyskać stuprocentową synchronizację z Aveline, należy dotrzeć do konwoju szybciej, niż Élise.

Advertisement