FANDOM

Zjazd rodzinny – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Bayeka z 48 r. p.n.e., odtworzona przez Laylę Hassan w 2017 roku przy pomocy Animusa HR-8.

Opis Edytuj

Bayek dowiedział się z listu od pewnej siwańskiej kobiety, że farmer Teremun i jego znajomi zostali aresztowani za protest przeciw zawyżonym podatkom. Prosiła ona w liście o pomoc w uwolnieniu go.

Przebieg Edytuj

Bayek przedostał się do klatki za świątynią Amona i uwolnił z niej farmerów.

  • Bayek: Szybko, uciekajcie!

Farmerzy uciekli ze strzeżonego terenu.

  • Bayek: Gdzie jest Teremun? Ach! Drogi Amonie, zmarł od ran.

Bayek wszedł do klatki i podniósł ciało farmera.

  • Bayek: Rodzina będzie chciała sprawić mu godny pochówek.

Bayek położył ciało na tyle siodła wielbłąda i dotarł do zgliszczy farmy Teremuna.

  • Bayek: Co oni zrobili z gospodarstwem Teremuna?

Medżaj zdjął ciało i podszedł z nim do mężczyzny stojącego pośród spalonego domu.

  • Bayek: Przynoszę smutne wieści. Gdzie jest Issa?
  • Mężczyzna: Tu leży... wraz z jej synem i córką.
  • Bayek: Cała rodzina?
  • Mężczyzna: Niestety. Widzę, że Teremun także zapłacił cenę za swoją lekkomyślność. Ostrzegałem, że ta jego krnąbrność sprowadzi tylko ból i cierpienie.
  • Bayek: Ale co się stało?
  • Mężczyzna: Zobaczyli nadciągających żołnierzy i ukryli się w piwnicy. A żołnierze spalili całą chatę do gołej ziemi, żeby dać wszystkim nauczkę.
  • Bayek: Przykro mi.
  • Mężczyzna: Połóż ciało tam. Wspólnie ruszą do Krainy Zmarłych. Śmierć jest ostatnio częstym gościem w (oazie). Nie zdołamy pogrzebać ich, jak należy.

Bayek podczas niesienia ciała Teremuna zwrócił się do niego.

  • Bayek: To nie przez swoją buntowniczą naturę dałeś głowę, seni. Tylko przez niegodziwe rządy Ptolemeusza. To zły faraon.

Bayek położył Teremuna obok jego rodziny.

  • Bayek: Obyś odnalazł spokój, Teremunie.

Konkluzja Edytuj

Bayekowi udało się uratować wszystkich farmerów, oprócz Teremuna, który zmarł wcześniej z powodu zadanych ran. Medżaj odniósł jego ciało do jego gospodarstwa, by spoczął wśród rodziny.

Stream the best stories.

Get Disney+