FANDOM

Zemsta Królowej Annybrytyjska fregata, zbudowana w roku 1710. Pierwotnie okręt niewolniczy, nazwany Concord.

Historia Edytuj

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Okręt został przejęty przez kapitana Benjamina Hornigolda w roku 1717 w pobliżu Martyniki. Niedługo po tym został oddany w ręce nowego kapitana – Edwarda Tatcha. Ten przemianował statek na Zemstę Królowej Anny i od tamtego czasu rozpoczął samodzielną działalność piracką. W 1718 roku Tatch podjął współpracę z Edwardem Kenwayem. Ich celem było odnalezienie lekarstw dla pirackiej republiki w Nassau we wrakach statków na dnie morza, ale plan się nie powiódł.

Później Czarnobrody poprzysiągł zatopić każdy brytyjski statek, na jaki się natknie. Niedługo potem zmierzył się z jednym z najsilniejszych statków Karaibów i musiał uciec przed nim na wyspę Mariguanę, gdzie został wsparty przez Kawkę Edwarda Kenwaya. Podczas potyczki Thatch oddał ster Kenwayowi i pod jego przywództwem, Zemście Królowej Anny udało się zniszczyć okręt przeciwnika.

Kilka tygodni później, Czarnobrody popłynął do Charlestown, próbując drugi raz otrzymać lekarstwa. On sam kierował wszystkim z pokładu swojego statku i wysłał grupę ludzi, mających zyskać lekarstwa w sposób pokojowy. Kiedy jego ludzie nie wrócili, zdenerwowany Thatch pojmał trzech mieszkańców miasta i przywiązał ich do masztu Zemsty Królowej Anny. Wtedy przy okręcie pojawił się Edward Kenway i pomógł Thatchowi w znalezieniu lekarstw.

Potem Thatch postanowił przejść na emeryturę i udał się do swojej ulubionej pirackiej wioski, na wyspie Ocracoke, dokując Zemstę Królowej Anny w porcie. Jednakże świętowanie nie trwało długo, kiedy marynarka królewska zaatakowała piratów. Zemsta Królowej Anny została trafiona kilkoma salwami z moździerzy i zatopiona w porcie. Czarnobrody zmuszony był do ucieczki wraz z Edwardem Kenwayem na pokładzie Kawki.

Assassin's Creed: Pirates Edytuj

Następnie inny pirat Alonzo Batilla w nieznanych okolicznościach zdobył Zemstę Królowej Anny i używał jej jako własny okręt, który licznie zmodyfikował.

Statystyki okrętu Edytuj

  • Szybkość: Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu
  • Moc: Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu
  • Obrona: Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu Rozbudowa okrętu

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

Około roku 1756 templariusz Shay Cormac zdobył koło sterowe, galion i żagle Zemsty Królowej Anny.

Załoga Edytuj

Załoga Czarnobrodego Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W Assassin's Creed: Pirates jest to najlepszy okręt, choć Władca Mórz jest minimalnie gorszy (jego szybkość wynosi tylko 5 kresek).
  • W odróżnieniu od innych fregat posiada ona kajutę kapitana.

Stream the best stories.

Get Disney+