Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Zatrzymać prasę – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Ratonhnhaké:tona z 5 marca 1770 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 3.0.

Opis[]

Sam i Connor udają się do drukarni, by powstrzymać ich od drukowania listów gończych za młodym Indianinem.

Przebieg[]

Connor spotyka Sama w drukarni.

  • Drukarz: Prosisz mnie o zbyt dużo, Samie.
  • Samuel: Wiem... Ale nie byłoby mnie tutaj, gdyby to nie było ważne. Gdyby to nie było... kluczowe.
  • Drukarz: Dobrze. Ale to tylko ten jeden raz. W przyszłości za takie rzeczy przyjdzie ci zapłacić. Przestawienie maszyny nie jest szybkie ani łatwe. Nie wspominając o kosztach, gdybym został schwytany...
  • Samuel: Nie zapomnę ci tej uprzejmości.
  • Drukarz: Ja również jej nie zapomnę.
  • Samuel: Dzięki jego pracy zniknie ostatnia część twojej wątpliwej sławy. Chodź – pokażę ci jak wyjść, skoro wszystko wróciło do normy.

Sam i Connor wyszli z drukarni i skierowali się do portu.

  • Samuel: A więc teraz miałeś szansę zobaczyć, jak to wszystkie niefortunne działania rozzłoszczą obywateli i skończą się nieuniknionym wezwaniem straży. W zależności od powagi twoich czynów strażnicy mogą po prostu przez chwilę prowadzić poszukiwania, by wkrótce poddać się i wrócić na posterunki. Ale jeśli popełnisz ciężkie przestępstwo lub złamiesz prawo wielokrotnie – ich pościg stanie się znacznie bardziej zajadły. Pokazałem ci trzy sposoby na powstrzymanie tej fali. Usuwaj afisze ze swoją podobizną, przekupuj klikonów lub odwiedź drukarnię, tworząc swoją własną propagandę.
  • Connor: To nie w porządku. Czemu po prostu nie mogę porozmawiać z kimś i wyjaśnić, że jestem niewinny?
  • Samuel: Chyba nie mówisz poważnie?
  • Connor: Niwelujemy kłamstwo innym kłamstwem. Słowa wydrukowane na papierze są natychmiast traktowane jako prawda. I to bez jakichkolwiek wątpliwości.
  • Samuel: To ONI wypuścili bestię – czy może już o tym zapomniałeś? Ja tylko pomogłem ci ją oswoić i obrócić pyskiem w drugą stronę.
  • Connor: Musi istnieć jakiś inny sposób. Coś bardziej uczciwego.
  • Samuel: Wspaniale, gdy go odkryjesz, koniecznie daj mi znać. Ale do tej chwili tańczymy tak, jak nam zagrają.
  • Connor: Przepraszam. Nie chciałem wyjść na niewdzięcznika.
  • Samuel: Nie frasuj się. W twoim wieku byłem niemal taki sam. Wyrośniesz z tego...
  • Connor: A jeśli nie wyrosnę? Jeśli odmówię?
  • Samuel: Wtedy najpewniej przedwcześnie zakończysz swój żywot.

Sam i Connor dotarli do portu.

  • Samuel: Oto i jesteśmy. Porozmawiaj z naczelnikiem przystani, on zadba o twój powrót do domu.
  • Connor: Dziękuję ci za wszystko, Sam. Przyrzekam, że pewnego dnia spłacę ten dług.
  • Samuel: Och, liczę na to.

Connor wyciągnął swoją dłoń.

  • Connor: W ten sposób?

Mężczyźni podali sobie dłonie.

Konkluzja[]

Connor, dzięki pomocy Samuela, ukrócił nagonkę na swoją osobę, dzięki czemu mógł bezpiecznie wrócić do Domostwa Davenporta.

Ciekawostki[]

  • Wspomnienie to jest rozpoznawane jako oddzielne podczas rozgrywki, lecz nie wyświetla się ono menu wskaźników DNA, co oznacza, że misji tej powtórzyć nie można. W związku z tym nie posiada ona żadnych warunków do spełnienia w celu uzyskania pełnej synchronizacji.
Advertisement