FANDOM

Zalążek artykułu
PL Broken-heartedHQ
Ta strona to tylko zalążek i musi zostać rozszerzona. Możesz pomóc Assassin's Creed Wiki przez rozwinięcie jej.

Assassin's Creed Origins- maski konspiracji

„Jesteśmy pierwszymi. Pierwszymi, którzy widzieli bogów. Pierwszymi, którzy ujarzmili ich bestie. Pierwszymi, którzy bronią duszę przed złem. Zawładnęliśmy tą ziemią i zbudowaliśmy imperium.”
Medunamun o Zakonie Starożytnych[src]
„Zakon Starożytnych, tajemnicze postacie, poszukujące mocy starożytnych bogów. Ukryci i bez twarzy, kontrolujący faraona przyczajeni w cieniu. Od Delty Nilu do Siwy, ich moc i kontrola jest nieograniczona. Kiedy Zakon czegoś zapragnie, to nic nie jest w stanie stanąć im na drodze. Oni są przyczyną twojego bólu i złości. Jeśli nie zaczniesz działać ten kraj zostanie zrównany z ziemią. Zakon rozszarpie Egipt na strzępy.”
Kleopatra do Bayeka o Zakonie Starożytnych[src]

Zakon Starożytnych – tajne stowarzyszenie, działające w Starożytności na terenie m.in. Persji, Grecji i Egiptu. Starożytni działający na terenie Persji i Grecji w V wieku p.n.e. tropili asasyna Dariusza, jego syna oraz najemniczkę Kasandrę. Członkowie Zakonu działający Egipcie w I wieku p.n.e., wykorzystując młodego faraona, Ptolemeusza XIII rządzili państwem z ukrycia.

Około 49 lat przed naszą erą działania zakonu doprowadziły do otrucia byka Apisa.

W nieznanym czasie Zakon wszedł w posiadanie jednego z Rajskich Jabłek.

Medżajowie Bayek oraz Aya zabili Duelist, Hetepiego, Krokodyla, Medunamuna, a także Septymiusza.

Zakon Starożytnych był kontynuowany w przyszłości, przez Zakon Templariuszy.

Jednym z sprzymierzeńców Zakonu Starożytnych był łowca nagród, Bion.

Znani członkowie Edytuj

Galeria Edytuj

Stream the best stories.

Get Disney+