FANDOM

Wycieczka – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Ezia Auditore da Firenze z 1480 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 2.0.

Opis Edytuj

Wycieczka 1 (by Kubar906)

Ezio otrzymuje pelerynę Medyceuszy

Ezio przychodzi do Palazzo Medici. Rozmawia tam z Lorenzo de' Medici.

Przebieg Edytuj

  • Ezio: Pazzi nie żyją. Wszyscy.
  • Lorenzo: Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie sądziłem, iż będę tak gorąco pragnął czyjejś śmierci.
  • Ezio: Ja też nie...
  • Lorenzo: Ezio. Dziękuję ci za rolę, jaką odegrałeś w utrzymaniu mojego marzenia przy życiu.
  • Ezio: To dla mnie zaszczyt, Signore. (Panie.)
  • Lorenzo: Co teraz będziesz robił, chłopcze?
  • Ezio: Są jeszcze inni, których muszę dopaść, Signore. (Panie.) Już wbijają swe szpony w serce Wenecji.
  • Lorenzo: Nie! La bella Venezia... (Piękna Wenecja...) A zatem musisz się udać, Ezio... Zanim nas opuścisz, mam coś dla ciebie. Podarek.

Lorenzo daje Ezio pelerynę Medici.

  • Lorenzo: Ta peleryna oznacza, że jesteś przyjacielem Medici. Gdy ją będziesz nosić, straże miejskie bardziej tolerancyjnie odniosą się do twych działań. Lecz pamiętaj, że nie czyni cię ona bezkarnym. Niech los sprzyja twej klindze!

Po rozmowie z Lorenzo de' Medici Ezio idzie do warsztatu Leonarda da Vinci.

  • Ezio: Leonardo!? Leonardo!
  • Mężczyzna: Mi dispiace, Messer, (Przykro mi, Panie,) ale wyjechał. Maestro (Mistrz) Leonardo otrzymał od pewnego weneckiego patrycjusza zlecenie na namalowanie kilku portretów. Maestro (Mistrz) otrzymał pieniądze na przeniesienie całego warsztatu do Wenecji. To nie lada gratka!
  • Ezio: Grazie mille (Stokrotne dzięki) przyjacielu.

Konkluzja Edytuj

Ezio otrzymał pelerynę Medyceuszy. Dowiedział się także, że Leonardo wyruszył do Wenecji.

Stream the best stories.

Get Disney+