Clowning Around
Artykuł ten jest w słabym stanie i wymaga jak najszybszej poprawy. Brakuje w nim informacji z Assassin's Creed: Rogue, Assassin's Creed: Odyssey oraz Assassin's Creed: Valhalla. Jeśli je posiadasz, dodaj je.

Wilk – zwierzę, występujące w Assassin's Creed III, Assassin's Creed: Rogue, Assassin's Creed: Odyssey i Assassin's Creed: Valhalla.

Assassin's Creed III[]

Zabójstwo wilka (AC3) (by Kubar906)

Connor zabijający wilka ukrytym ostrzem

Jest to pospolity drapieżnik, żyjący na terenie pogranicza i Oak Island. Przebywa najczęściej w stadach po 2-8 osobników.

Sposób ataku[]

Atakują razem. Najpierw okrążają ofiarę, a potem się na nią rzucają i gryzą. Gdy Ratonhnhaké:ton zostanie zaatakowany przez wilka, musi najpierw kopniakiem zrzucić zwierzę z siebie, a następnie, podczas skoku drapieżnika, chwycić go za gardło, powalić na ziemię i zabić ukrytym ostrzem. Może także zastrzelić napastnika z broni palnej, lecz wtedy otrzymuje gorsze jakościowo trofeum.

Trofea[]

Jeżeli Ratonhnhaké:ton zabije wilka ukrytym ostrzem, otrzymuje następujące trofea:

  • Wilcze kły
  • Wilcza skóra

Jeżeli natomiast pozbędzie się zwierzęcia strzałem z broni palnej, otrzymuje tylko uszkodzoną wilczą skórę.

Znaczenie w grze[]

Oprócz zwykłej postaci drapieżnika wilk odgrywa także symboliczne znaczenie w grze, podobnie jak orzeł. W Assassin's Creed: Brotherhood ludzie zwani wyznawcami Romulusa ubierali się w wilcze skóry, a w DLC Tyrania Króla Waszyngtona Ratonhnhaké:ton posiada specjalną moc wilka.