Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

W ukryciu – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Ratonhnhaké:tona z 5 marca 1770 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 3.0.

Opis[]

Samuel Adams postanawia pokazać Connorowi tunele znajdujące się pod Bostonem, dzięki którym chłopak uniknąć będzie mógł poszukujących go wojsk lojalistów.

Przebieg[]

Connor i Samuel Adams schodzą do tuneli.

  • Samuel: Zaczekaj.

Sam zapalił lampę i wręczył ją swojemu towarzyszowi. Zaczęli wspólnie szukać drogi prowadzącej do drukarni.

  • Samuel: Rozpalaj latarnie ogniem ze swojej lampy, Connor. Pomogą nam odnaleźć drogę, gdybyśmy mieli wracać.
  • Connor: Ciekaw jestem, czemu wybudowali te tunele...
  • Samuel: Świetnie. Idźmy dalej.
    Uuuch... Mówię to z wielkim bólem, ale musimy podążać za szczurami – bowiem często poruszają się w kierunku wyjścia.

Connor i Sam znaleźli wyjście.

  • Samuel: Proszę, proszę! Miałeś rację. Przepraszam, że w ciebie wątpiłem. Nic dziwnego, że Achilles tak się tobą interesuje.

Sam próbował otworzyć drzwi, lecz były one zamknięte.

  • Samuel: Do króćset! Jak sądzę sztuka otwierania zamków nie mieści się w twoim repertuarze?

Connor wręczył Samowi lampę i podszedł do drzwi, by je otworzyć.

  • Samuel: Dobra robota! Drukarnia jest nieopodal. Spotkajmy się przy niej.

Konkluzja[]

Samuel i Connor użyli tuneli, by uniknąć lojalistów po drodze do drukarni.

Ciekawostki[]

  • Wspomnienie to jest rozpoznawane jako oddzielne podczas rozgrywki, lecz nie wyświetla się ono menu wskaźników DNA, co oznacza, że misji tej powtórzyć nie można. W związku z tym nie posiada ona żadnych warunków do spełnienia w celu uzyskania pełnej synchronizacji.
Advertisement