FANDOM

Własny statek – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Adéwalé'a z 1735 roku, odtworzona przez analityka Abstergo Entertainment przy pomocy Animusa Omega.

Opis Edytuj

Własny statek 1 (wspomnienie) (AC4BF-FC) (by Kubar906)

Adéwalé rozmawia z Augustinem

Adéwalé spotkał się z Augustinem Dieufortem w celu przedyskutowania planów związanych z przejęciem statku przez Maronów.

Przebieg Edytuj

  • Augustin: Z każdym dniem przybywa coraz więcej niewolników.
  • Adéwalé: Żywy towar zawsze jest w cenie. Kiedyś miałem nadzieję, że wykształceni ludzie pojmą, jakim kosztem się to odbywa. Ale wizja zysku ich zaślepia.
  • Augustin: Mając odpowiedni statek, mógłbyś przechwytywać transporty niewolników, nim dobiją do portu. Mógłbyś też popłynąć w swoją stronę. Już i tak z nawiązką odwdzięczyłeś się (Maronom) z Santo Domingo. A ja nie jestem twym panem, bym wybrał za ciebie. Ta brygantyna mogłaby sprostać twoim oczekiwaniom, jeśli zdołałbyś oczyścić ją z załogi. Bastienne przysłała swoje dziewczyny, żeby odwracały uwagę mężczyzn. Możesz ich tu ściągnąć, zapalając tamtą wieżę.
  • Adéwalé: Każdy z tych pomysłów jest doskonały.

Augustin daje Adéwalé petardy.

  • Adéwalé: Cóż to?
  • Augustin: Petardy. Przyniesione przez twoich rekrutów. Masz pełne prawo z nich skorzystać.
  • Adéwalé: Świetnie.
  • Augustin: Gdy dasz sygnał, poślę do ciebie naszych ludzi.

Maroni przejmują Experto Crede

Adéwalé przekrada się przez port i wdrapuje się na wieżę w dokach, by zawołać ludzi Augustina. Wraz z nimi porywa bryg – Experto Crede.
  • Augustin: Mogę przyuczyć kogoś, żeby mnie zastąpił. Ale gdy wyruszysz w swoją stronę, kto będzie dowodził statkiem? Musisz mi pokazać, jak się to robi.
  • Adéwalé: Słusznie, tak uczynię. Tylko nie tytułuj mnie kapitanem. To ty przewodzisz tym ludziom.
  • Augustin: Zasłużyłeś na to. Na morzu to ty będziesz dowódcą. Skąd tak dobrze znasz morze, Adé?
  • Adéwalé: To mój pierwszy prawdziwy dom. Bukanierzy dali mi szansę na wolność i skorzystałem z niej. I z przykładu.
  • Augustin: Nie chcieli cię uczyć.
  • Adéwalé: Ani uznać mnie za kapitana, gdy już dowiodłem swojej wartości. Dopiero asasyni dali mi dowództwo.
  • Augustin: Urodziłeś się na Trynidadzie?
  • Adéwalé: Tak, na plantacji.
  • Augustin: Nie ma tam Maronów, którym mógłbyś pomóc? Wiem, że nie tylko na Santo Domingo walczymy o niepodległość.
  • Adéwalé: Być może. Nie wracałem, żeby to sprawdzić.

Konkluzja Edytuj

Maronom udało się zdobyć własny statek – Experto Crede. Adéwalé obrał na nim kurs na statek niewolniczy.

100% synchronizacji Edytuj

Żeby uzyskać stuprocentową synchronizację z Adéwalé'em, należy:

  • odciągnąć strażników, korzystając z pomocy dziewczyn Bastienne;
  • odciągnąć 4 strażników za pomocą petard.

Stream the best stories.

Get Disney+