FANDOM

Czy ty też to czujesz? Taką pustkę w środku...
PL Steadfast
W tym artykule brakuje informacji z Assassin's Creed: Templars oraz Assassin's Creed: Uprising lub są one niepełne. Jeśli je posiadasz, możesz je dodać.

Violet da Costa – kanadyjska templariuszka pracująca oficjalnie w Abstergo Entertainment, członkini drużyny Sigma i podwładna Juhani Otso Berga. Nieoficjalnie pracuje też dla Juno, w sekcie Narzędzi Pierwszej Woli.

Biografia Edytuj

2014 Edytuj

Praca przy wspomnieniach Shaya Cormaca Edytuj

Październikiem 2014 roku pomagała jednemu z techników przy wspomnieniach Shaya Cormaca. W tedy też była świadkiem ataku wirusa na wszystkie komputery i Animusy w siedzibie Abstergo Entertainment. Po nagłym wyciągnięciu „tępaka” z Animusa pracownicy Abstergo udali się do windy, gdzie czekała na nich Melanie Lemay – szefowa oddziału. Tam kobiety doszły do porozumienia, w sprawie wirusa i podjęcia próby dalszej pracy.

Zwalczanie wirusa Edytuj

„Z technicznego punktu widzenia, to nie ty jesteś odpowiedzialny, ale to ty wpuściłeś tego wirusa, więc przynajmniej pomóż mi posprzątać.”
―Violet da Costa do technika[src]
Po naprawie serwera i przywróceniu Helixa technik razem z Violet przystąpili do dalszej pracy przy wspomnieniach templariusza.

Nowy templariusz Edytuj

Po wielu przysługach Violet da Costa, Melanie Lemay i Juhani Otso Berg postanowili mianować technika, z którym pracowali jednym z nich – templariuszem.

2015 Edytuj

Razem z resztą swej drużyny ściga Shauna i Rebeccę.

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  • Modyfikuje bazę danych Helixa, dodając ciekawostki oraz swoje przemyślenia.
  • Jest fanką brytyjskiego serialu science-fiction Doctor Who, odwołującego się do tego w jednym z wpisów bazy danych.

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

  • Nosi plakietkę z wizerunkiem Aveline de Grandpré. Możliwe, że wcześniej pracowała nad projektem Liberation.
  • Po zakończeniu fabuły przebywa w Bunkrze. Chodzi w kółko głównego serwera, lecz nie można wejść z nią w interakcję.

Stream the best stories.

Get Disney+