FANDOM

Czy ty też to czujesz? Taką pustkę w środku...
PL Steadfast
W tym artykule brakuje informacji z Assassin's Creed II oraz Assassin's Creed: Brotherhood lub są one niepełne. Jeśli je posiadasz, możesz je dodać.

Villa Auditore – powstała w 1290 roku i stanowiła wspaniały element architektury romańskiej, poprzedzając nadejście ery Renesansu. Wspaniała symetria posiadłości i podporządkowanie jej geometrii były w jej czasach niemal objawieniem. Po ataku Floreńczyków w 1320 roku lewa część fasady pozostała uszkodzona. W tym czasie Demenico Auditore, pradziadek Ezio , kupił willę. Choć oficjalnie zadeklarował chęć naprawy fasady i dodania galerii obrazów, tak naprawdę w sekrecie skupił się na przekształceniu wnętrza, przeprojektowując swój dom, aby był również fortecą i miejscem służącym specyficznemu szkoleniowi. Budynek górował nad miastem, które chronił, był z niego również doskonały widok na równiny Toskanii.

Demenico był nie tylko wojownikiem i architektem - był także zdolnym inżynierem. Obiekt posiada kilka unikatowych cech, takich jak ukryte pomieszczenia czy komnaty z mechanizmami blokującymi drzwi. To miejsce zdecydowanie wyprzedza swoje czasy, tak pod względem technologicznym, jak i architektonicznym.

Galeria

Stream the best stories.

Get Disney+