FANDOM

Ukryci – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Bayeka z 38 r. p.n.e., odtworzona przez Laylę Hassan w 2017 roku przy pomocy Animusa HR-8.

Opis Edytuj

Bayek otrzymuje list od Tahiry.

Przebieg Edytuj

„Bayeku, piszę do Ciebie z niewypowiedzianym smutkiem. Na Półwyspie Synaj wybuchł bunt przeciwko Rzymianom. Dwóch Ukrytych zostało zamordowanych w masakrze. Osobiście za to odpowiadam – to ja ich szkoliłam. Z trudem utrzymuję jedność wśród Ukrytych i zawarłam sojusz z przywódcą rebeliantów, Gamilatem.
Potrzebuję jednak twej mądrej rady, drogi przyjacielu. Przygotowałam dla Ciebie przeprawę przez Morze Czerwone.
Proszę, przybądź do nas.
–Tahira”
―treść listu

Bayek udaje się do doków w Memfis, gdzie czekają na niego mężczyzna i kobieta.

  • Mężczyzna: Przepraszam! Szukam kogoś, kto zwie się Bayek. Mam przeprowadzić cię na Synaj.

Bayek podróżuje na Półwysep Synaj. W tamtejszym porcie spotyka mężczyznę.

  • Haganu: Gdy zapadnie głęboka noc, Synaj pogrąża się we śnie, wyczerpany żałobą. Nasze usta wypełnia popiół, a z oczu płyną krwawe łzy. Kto podźwignie nas z otchłani rozpaczy? Nasz bohater porusza się we mgle, jest cichy jak morska toń, zwiastuje śmierć. Nieznany, niedostrzegalny, nigdy nie przebacza. Posłuchajcie. Opowiem wam o nim. O legendzie Siwy. O cieniu, który zwie się Bayek. Bayek...
  • Bayek: Brzmi jak opowieść o prawdziwym herosie.

Konkluzja Edytuj

Bayek dotarł na Półwysep Synaj.

Stream the best stories.

Get Disney+