FANDOM

Uderz w kowadło – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Bayeka z 48 r. p.n.e., odtworzona przez Laylę Hassan w 2017 roku przy pomocy Animusa HR-8.

Opis Edytuj

Narzędzia kowala Benipe zostały skonfiskowane przez żołnierzy. Prosi on Bayeka o odzyskanie ich.

Przebieg Edytuj

Bayek spotkał Benipe.

  • Benipe: Bayek! Nasz medżaj! Wróciłeś!
  • Bayek: Co się stało z twoją kuźnią?
  • Benipe: Ci neket iadet żołnierze. Ptolemejski kapitan zauważył, że wykuwam miecz i zarzucił mi, że jestem buntownikiem.
  • Bayek: I się nie mylił.
  • Benipe: Ale zabrali mi narzędzia!
  • Bayek: Sucze syny. Kowal potrzebny jest wszystkim mieszkańcom Siwy. Mnie także.
  • Benipe: Nie pomogę ci, Bayeku. Przynajmniej póki nie odzyskam swojego młota i cęgów. I muszę coś zrobić, żeby ten łotr o gębie Apopisa odczepił się ode mnie!
  • Bayek: Czy znajdę gdzieś tego miłośnika kowalstwa?
  • Benipe: U stóp wzgórza na zachód stąd. W obozie Shetjeh.
  • Bayek: Odzyskam twoje narzędzia. I zajmę się kapitanem.

Bayek zaczął iść w kierunku obozu.

  • Bayek: Benipe mówił, że narzędzia są w obozie Shetjeh. I jeszcze kapitan, który za to odpowiada. Jego też znajdę w obozie Shetjeh.

Bayek zinfiltrował obóz, zabił kapitana i dostał się do namiotu, w którym przetrzymywane były narzędzia.

  • Bayek: Narzędzia Benipe. To już wszystko. Benipe uraduje się, gdy o tym usłyszy.

Bayek powrócił do Benipe.

  • Benipe: Bayeku! I jak poszło?
  • Bayek: Oto twoje narzędzia. Ten kapitan już tu więcej nie przyjdzie.
  • Benipe: Nareszcie mogę znowu otworzyć kuźnię. Bardzo ci dziękuję.
  • Bayek: Cała przyjemność po mojej stronie.
  • Benipe: Przyniosłem broń, którą ukryłem przed żołnierzami. Proszę, wybierz sobie coś. Śmiało, wybierz sobie coś. Wszystko jest równie wartościowe.

Bayek podszedł do łuku.

  • Benipe: Ten łuk ma specjalną cięciwę. Choć nie rani głęboko, będziesz mógł wypuszczać strzały jedną po drugiej.

Bayek podszedł do tarczy.

  • Benipe: Ta tarcza wykonana jest z brązu i skóry. Zapewnia dobrą ochronę - niektóre bronie po prostu się od niej odbijają.

Bayek podszedł do maczugi.

  • Benipe: Nie jest może okazała, ale potrafi zmiażdżyć czaszkę jak najlepsza maczuga!

Bayek podszedł do włóczni.

  • Benipe: To długa i ostra włócznia. Pozwala ci trzymać dystans i skutecznie ranić wrogów.

Bayek dokonał wyboru.

  • Bayek: Dziękuję, przyjacielu.
  • Benipe: Odwiedzaj moją kuźnię, kiedy tylko zechcesz, Bayeku.

Konkluzja Edytuj

Bayek odzyskał narzędzia Benipe i od teraz może korzystać z usług kowala w Siwie.

Stream the best stories.

Get Disney+