Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

W Assassin's Creed: Brotherhood, Ezio ma możliwość zdobycia ubrań za ukończone wyzwania. Po założeniu ubrania częściowo lub całkowicie zmieniają wygląd postaci, ale nie wpływają znacząco na rozgrywkę.

Ubrania można zdobyć na różne sposoby.

Peleryny[]

Zwykła peleryna[]

Zwykła peleryna, którą Ezio nosi od początku gry. Nie wpływa ona na rozpoznanie asasyna. Jest także jedyną peleryną, którą można zabarwić.

Peleryna Auditore[]

Odblokowywana po pełnym odbudowaniu Rzymu.

Uszyta przez Marię Auditore z rozpaczy po utracie dziecka, ta peleryna pozwala Ezio ukazać dumę rodu Auditore. Została stracona przez Ezio podczas oblężenia Monteriggioni i oddana najmłodszemu synowi Borgii, Jofré'owi, jako łup wojenny.

Ezio odzyskuje ją po odbudowaniu Rzymu w 100% jako prezent od Jofré za pomoc. Utrzymuje także poziom rozpoznania asasyna na zerowym poziomie.

Peleryna Borgii[]

Odblokowywana po zebraniu wszystkich 101 flag Borgii z Rzymu.

Podobnie jak w przypadku peleryny Auditore, utrzymuje poziom rozpoznania asasyna na zerowym poziomie.

Peleryna Medyceuszy[]

Odblokowywana po zsynchronizowaniu gry z Assassin's Creed: Projekt Dziedzictwo i skompletowaniu Auditore Mnemonic set. Nie oddziałuje ona na poziom złej sławy.

Jest ona także jednym z artefaktów, które Desmond mógł znaleźć w Monteriggioni w dzisiejszych czasach.

Peleryna wenecka[]

Galeria[]

Pełne stroje[]

Zbroja Altaïra[]

Jest to ciemna zbroja asasyna noszona niegdyś przez samego Altaïra. Ezio może ją przyodziać w Assassin's Creed II po przejściu wszystkich Grobowców Asasynów i ma ją na sobie w Assassin's Creed: Brotherhood na początku gry. Traci ją jednak podczas oblężenia Monteriggioni.

Można ją odzyskać, kupując za 20 punktów w Uplay. Nie zmienia ona właściwości noszonych przez Ezio zbroi.

Szaty Altaïra[]

Można je zakupić w Uplay za 20 punktów.

Szaty noszone przez samego Altaïra w trakcie Trzeciej Krucjaty Krzyżowej. Ezio nie może ich tak na prawdę przyodziać, ponieważ jest to projekcja modelu Altaïra widoczna tylko dla użytkownika Animusa.

Strój florenckiego szlachcica[]

Można go zakupić w Uplay za 20 punktów.

Strój florenckiego szlachcica był noszony przez Ezio zanim został asasynem. Ezio nie może ich tak na prawdę przyodziać, ponieważ jest to projekcja modelu jego postaci z początku Assassin's Creed II.

Desmond Miles[]

Możliwe do zakupienia w Uplay za 20 punktów.

Projekcja wprowadzonego do Animusa modelu Desmonda. Zmieniają się także animacje chodzenia i wolnego biegu.

Raiden[]

Odblokowywane po przejściu wszystkich treningów z co najmniej brązowym medalem.

Projekcja modelu postaci Raidena z gry Metal Gear Solid.

Zbroja Helmschmied Drachen[]

Ta zbroja została zawarta w edycjach: Kodeks, Da Vinci, Platynowej oraz w przedsprzedaży na stronie Amazon, może zostać także odblokowana po zakupieniu DLC Zniknięcie Da Vinciego.

Galeria[]

Advertisement