Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Tubylcy – mieszkańcy wyspy Long Bay. Od wieków strzegą położonego tam obserwatorium.

Historia[]

Tubylcy są strażnikami obserwatorium znajdującego się na wyspie Long Bay. Nieraz byli atakowani przez piratów, przemytników lub nawet Hiszpanów, którzy chcieli odszukać miejsce reinkarnacji Aity. Za każdym razem tubylcy stawiali im mocny opór, głównie używając swojej podstawowej broni – dmuchawki, dzięki której mogą cicho, ale skutecznie unieszkodliwić przeciwnika. Ukrywają się w zaroślach, w wyniku czego trudno ich wykryć. Po bitwie wieszają swoich przeciwników na drzewach, aby odstraszyć innych wrogo nastawionych ludzi. W 1722 roku ich wioska została spustoszona przez wojska hiszpańskie dowodzone przez wielkiego mistrza zakonu templariuszy Laureano Torresa. Większość tubylców została wtedy zamordowana, a garstka dostała się do niewoli. Uwolnił ich jednak kapitan piratów Edward Kenway, który ostatecznie zabił Torresa, a jego sprzymierzeńcy asasyni pomogli tubylcom zabezpieczyć obserwatorium.

Walka[]

Tubylcy często kryją się w zaroślach, najłatwiej ich odnaleźć używając orlego zmysłu. Tubylców najlepiej likwidować z dystansu, ponieważ gdy się do nich podejdzie wyjmują dmuchawkę i strzelają w Edwarda. Podczas gdy tubylcy celują w swoją ofiarę nie da się im zadawać obrażeń.

Advertisement