FANDOM

Thomas de Carneillon (ur. 1276 w Metz; zm. wiosną 1323 w Wenecji) − średniowieczny bankier i mentor francuskiego bractwa asasynów.

Biografia Edytuj

Stał się legendarnym członkiem zakonu asasynów, dzięki jego roli w prześladowaniu i upadku templariuszy w 1307 roku.

13 października tego roku udało mu się ukraść Jakubowi de Molay, Miecz Edenu oraz Codex Pater Intellectus. Wysiłki Thomasa zostały zatrzymane przez nieznanego z imienia templariusza, który zdołał zabrać artefakty i schować je w krypcie, zanim zabił go właśnie Thomas.

Ostatecznie udało mu się zniszczyć publiczny wizerunek zakonu templariuszy, zmuszając ich do tajnej działalności. Przez lata Thomas podróżował po świecie, by oczyścić go z templariuszy.

Zmarł po krótkiej chorobie, wiosną 1323 roku w Wenecji.

Ciekawostki Edytuj

  • Arno może odblokować strój Thomasa po ukończeniu wszystkich zagadek Nostradamusa i zdobywając wszystkie trzy części "Dysku Nostradamusa".
  • Strój Thomasa wygląda prawie tak samo, jak ten, który nosił Altaïr Ibn-La'Ahad, protagonista pierwszej części gry. Jedyną różnicą jest dominacja brązowego koloru, a nie białego.
  • Strój Thomasa ma kaptur w odcieniu innym niż reszta ubioru, co było symbolem niższych rangą Asasynów.

Stream the best stories.

Get Disney+