Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Zagadnienie historyczne

Thomas Jefferson – amerykański prawnik, archeolog, architekt, polityk i patriota, jeden z autorów Deklaracji niepodległości i założycieli Stanów Zjednaczonych, a w latach 1801-1809 był trzecim z kolei prezydentem USA.

Alternatywna rzeczywistość[]

W alternatywnej rzeczywistości Thomas Jefferson był przywódcą buntu przeciwko królowi Waszyngtonowi w Nowym Jorku.

Kiedy okręt Aquila rozbił się u wybrzeży Nowego Jorku, Waszyngton postanowił wyruszyć do portu, by to zbadać. Jefferson wykorzystał tą okazję to ataku na pałac króla.

Później Jefferson i jego zwolennicy zostali znienacka zaatakowani przez błękitne kubraki. Na szczęście Indianin i asasynRatonhnhaké:ton, przybył im z pomocą i wykorzystał swoje moce do osłonięcia ich ucieczki. Po zgubieniu ludzi Waszyngtona Jefferson przedstawił się Ratonhnhaké:ton'onwi.

Zaraz potem asasyn i Jefferson zaczęli pomagać mieszkańcom Nowego Jorku, by jak najbardziej obniżyć wpływy Waszyngtona.

Następnie Ratonhnhaké:ton i Thomas przygotowali atak na pałac Waszyngtona, który ma rozpocząć się po wysadzeniu składnicy prochu w forcie George. Asasyn z pomocą współpracownika Jeffersona – Godfrey'a, wykonał to zadanie. Następnie Jefferson i inny patriota – Benjamin Franklin, poprowadził atak na pałac Waszyngtona.

Advertisement