FANDOM

The Curse Of The Pharaohs – jedno z DLC do Assassin's Creed: Origins. Premiera dodatku odbyła się 13 marca 2018. Dodatek ten można nabyć poprzez kupno przepustki sezonowej lub oddzielnie.

Opis Edytuj

„Najbardziej zagadkowe sekrety Starożytnego Egiptu zostaną ujawnione w ramach dodatku The Curse Of the Pharaohs, będącego elementem Przepustki Sezonowej Assassin's Creed® Origins.

Udaj się z Bayekiem do Teb, po tym, jak otrzymał on wieści o zachodzących tam wypadkach. Po dotarciu do miasta, Bayek odkrywa, że na całą okolicę spadła klątwa, która zamieniła Teby w koszmar. Aby ją zdjąć, Bayek musi odkryć jej źródło, po drodze stawiając czoła bestiom, które miały istnieć tylko w legendach.

Drugi dodatek wprowadza do Assassin's Creed® Origins nowe treści wraz z misjami, postaciami i wrogami rodem z egipskiej mitologii. Walcz z olbrzymimi skorpionami, wojownikami Anubisa i najpotężniejszymi bestiami Egiptu w zupełnie nowym regionie.

– Rozwijaj Bayeka dzięki nowym umiejętnościom i wyższemu limitowi poziomu postaci
– Odkryj nowy region – Dolinę Królów, Teby, Asuan oraz Oazę
– Zdobądź nowe legendarne uzbrojenie o niezwykłych możliwościach”
―Oficjalny opis dodatku

Wspomnienia Edytuj

W dodatku The Curse Of The Pharaohs dostępne jest kilka misji głównych wyłącznie dla pojedynczego gracza:

Stream the best stories.

Get Disney+