FANDOM

Tazim Malik Al-Sayf (ur 1226; zm. ?) – członek bractwa asasynów, syn Malika oraz wnuk Faheema Al-Sayf. Tajny współpracownik Altaïra Ibn-La'Ahada, który odpowiadał, za rekrutację asasynów niezadowolonych z rządów Abbasa.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Tazim był wychowany przez swoją rodzinę po tym, jak jego ojciec, Malik, został ścięty przez Swamiego na rozkaz Abbasa Sofiana. Tazim dorastał z dala od Masjafu, ale wrócił i przyłączył się do asasynów. Chociaż Abbas nie trenował asasynów w walce, Tazim był jednym z niewielu, którzy w tajemnicy kontynuowali naukę umiejętności walki. Tazim udawał, że wierzy w kłamstwa Abbasa dotyczące Altaira Ibn-La'Ahada, jednak wierzył, że Altair wróci i obali Abbasa.

Odbudowa bractwa Edytuj

Kiedy Abbas dowiedzał się, że Altaïr wrócił do Masjafu, Tazim skorzystał z okazji i przyjął zadanie śledzenia Altaïra w wiosce. Tazim podążał za mentorem i ujawnił mu się, jednocześnie informując go o tym, jak Abbas zniszczył bractwo. Po tym, jak Altaïr uświadomił sobie, że Tazim jest synem Malika, objął młodszego asasyna ze łzami radości w oczach. Tazim oświadczył, że zgromadzi pozostałych, którzy nadal byli lojalni wobec Altaïra, i spotka się z nim we wiosce, gdzie zakończyliby rząd Abbasa.

Kilka dni później Altaïr czekał w wiosce z mieszkańcami wioski, którzy chętnie pomagali. Mentor szukał Tazima i jego asasynów, kiedy dowiedział się, że wszyscy ludzie Tazima byli już w tłumie, pokazując swoje umiejętności wpasowywania się. Altaïr poprowadził grupę zabójców na wzgórze, stwierdzając, że nie życzy sobie zabicia żadnego asasyna po obu stronach.

Podczas bitwy o odzyskanie Masjafu, Tazim służył mentorowi, jako ochroniarz. Odstąpił od niego, tylko, gdy Altaïr nakazał mu, powstrzymać jednego asasyna Abbasa, który zabijał innych asasynów. Tazim był też obecny, gdy Ibn-La'Ahad zastrzelił Abbasa z ukrytego pistoletu.

Jego dalsze losy są nieznane, lecz wiadomo, że aktywnie brał udział w odbudowie bractwa.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego drugie imię to Malik, które otrzymał po ojcu.

Zobacz też Edytuj

Stream the best stories.

Get Disney+