Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Szczypta trucizny – wirtualna prezentacja dodatkowych wspomnień genetycznych Arna Doriana, odtworzona przez Użytkownika Helixa w 2014 roku przy pomocy Helixa.

OPIS[]

Arno znajduje w Paryżu zwłoki jakiejś kobiety. Musi dowiedzieć się co się stało.

Tropy[]

Zaułek[]

  • Zwłoki kobiety - "Zwłoki kobiety. Dobrze ubrana, bardzo blada, wiek około 45 lat. Nie wiadomo dokładnie jak zmarła, ale ma wytrzeszczone oczy i wygląda, jakby się udusiła."
  • Pusta portmonetka - "Pusta damska portmonetka. Przez wyhaftowane złote liście wygląda na dość drogą. W środku jest jedynie zmięty rachunek z adresem kupca: rue St. Dominique 39."
  • Krwawe wymiociny - "Kałuża wymiocin i krwi. Tak jakby ofiara wypluła z siebie wnętrzności."
  • Krople czarnego płynu - "Krople dziwnego, czarnego płynu. Śmierdzi jak jakieś nieprzyjemne lekarstwo."
  • Zwłoki mężczyzny - "Niezidentyfikowany martwy mężczyzna, wyglądający na bezdomnego. Jego odzież jest zaniedbana i cuchnie alkoholem. Zwłoki są na tyle świeże, że jeszcze nie zaczęły się rozkładać. Nie widać żadnych przyczyn zgonu, poza wytrzeszczonymi oczami."
  • Niewielka szklana fiolka - "Obok zwłok mężczyzny leży szklana butelka ze śladami jakiegoś czarnego płynu. Nie ma na niej etykiety."

Stragan kupca[]

  • Butelka toniku - "Dokładnie taka sama butelka została znaleziona na miejscu zbrodni, tyle że ta jest zalakowana. Ciężko stwierdzić jaki kolor ma zawartość."
  • Toniki i lekarstwa - "Szeroki wybór toników i lekarstw."
  • Portmonetki - "Dużo portmonetek na sprzedaż, ale w większości są dość drogie. Wygląda na to, że są zdobione takimi samymi liśćmi, jak portmonetka ofiary"
  • Zeznanie kupca - "Hm... Portmonetka należy do mojej szefowej, madame Beaudry, a ona jeszcze nie pojawiła się w pracy. Ale ta butelka... Sprzedajemy mnóstwo mikstur i bez etykiety ci nie powiem. Nasz chemik, Nicholas potrafiłby ocenić czy to nasz produkt, ale możesz też pomówić z aptekarzem, Samuelem Maranem. Sprzedaje taki sam tonik. Zapiszę ci ich adresy , tylko nie mów madame Beaudry. Ona i Samuel... rzekłbym, że nienawiść to zbyt łagodne określenie na łączące ich relacje."

Stragan aptekarski[]

  • Zeznanie Samuela Marana - "To nie mój tonik. Widzisz ten korek? Zawsze je znakuję, gdy sprawdzam zapasy. Brak znaku wskazuje, że to produkt madame Beaudry. Ta podła kramarka paskudzi swoje toniki różnymi chemikaliami, byle tylko złagodzić koszty. Przez nią wylecę z interesu! Weźmiesz za dużo jej trutki a skończysz jako zimny trup!"
  • Toniki lecznicze - "Wszystkie butelki wyglądają na staranną ręczną robotę. Bije od nich silna woń leczniczych ziół i mikstur."
  • Zapasy - "Puste butelki, dzbanki i garnuszki. Generalnie wszystko, czego chemik potrzebuje do produkcji toniku. Aptekarz musiał mieć pełne ręce roboty."
  • Moździerz i tłuczek - "Moździerz i tłuczek do rozdrabniania składników. Bije od nich silna woń lekarstwa. Niedawno były używane."
  • Książki o chemii - "Wybór różnych chemicznych i medycznych periodyków. Masa czytania."

Pracownia[]

  • Zeznanie Nicholasa Rochata - "Tak, ta butelka pochodzi ze sklepu madame Beaudry, wszędzie bym ją rozpoznał. Bogu dzięki, że tej wiedźmy nie ma tu dzisiaj. Płaci grosze i miałem jej już dość! Obywatel Maran złożył mi lepszą ofertę. Muszę tylko przygotować sobie trochę toniku. Jeśli wybaczysz..."
  • Moździerz i tłuczek - "Kolejny tłuczek i moździerz. Wyglądają na niedawno używane. Roznoszą słodką woń."
  • Butelki na lekarstwa - "Kolejne butelki z leczniczym tonikiem, podobne do tej, którą znalazłem na miejscu zbrodni."
  • Notatnik - "Notatnik pełen chemicznych wzorów oraz receptur na toniki. Kilka z nich wygląda na mikstury, które łatwo można rozcieńczyć z cukrem."
  • List od Samuela Marana - "List od Samuela Marana do Madame Beaudry: "Madame Beaudry, wiem że nasze ostatnie rozmowy przebiegły w dość nieprzyjemnej atmosferze. Ale jako gest dobrej woli przesyłam pani do nieaprobowania moją nową miksturę. Jest dołączona do przesyłki. Jestem pewien, że przysłuży się ona pani o wiele lepiej niż zwykły tonik. Z ukłonami, Samuel Maran""

Przebieg[]

Arno znajduje zwłoki nieznanej mu kobiety w Zaułku w Paryskiej dzielnicy Les Invalides. Zaczyna zbierać on tropy. Po chwili udaje mu się znaleźć portfel z rachunkiem i adresem sprzedawcy. Udaje się do niego, gdzie zbiera kolejne tropy. Udaje mu się dowiedzieć od kupca, że pomóc w odnalezieniu twórcy fiolki z potencjalną trucizną, której użyto do otrucia kobiety może aptekarz i chemik pracujący dla Madame Beaudry (jak się okazuję - ofiary). Po udaniu się do miejsc pracy dwóch podanych Arno osób, nasz Asasyn sprawdza je. Po zebraniu wystarczającej liczby poszlak, główny bohater słusznie oskarża Samuela Marana - chemika - o zabójstwo. Arno doszedł do tego poprzez poszlaki takie jak dowiedzenie się od kupca, że Samuel i ofiara głęboko się nienawidzili, czy świeżo używane narzędzia do wytwarzania toniku.

Następnie Arno zamyka Samuela w więzieniu i bierze sobie broń z magazynu za zgodą policjanta. Wybór pada na Korsekę - silną broń drzewcową.

Konkluzja[]

Naszemu Asasynowi udało się odnaleźć mordercę. Ponadto zyskuje on pieniądze (jeżeli za pierwszym lub drugim razem wskażemy winnego) i Korsekę.

Advertisement