FANDOM

Szaleniec – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Edwarda Kenwaya z 1715 roku, ponownie odtworzona przez analityka Abstergo Entertainment za pomocą Animusa Omega.

Opis Edytuj

Edward płynie na Wielką Inaguę w celu zabicia Juliena du Casse'a.

Przebieg Edytuj

Załoga Kawki spotyka się na pokładzie.

  • Edward: Panowie! Wedle naszych obyczajów, nigdy nie idziemy w ogień z rozkazu jednego szaleńca, ale postępujemy zgodnie z tym, co podpowiada nam nasz wspólny obłęd! Sprowadził nas tu rejowy galeon, którego potrzebujemy, aby zapewnić Nassau wojenną przewagę. Poddaję zatem rzecz pod głosowanie... Wszyscy, którzy są za zaatakowaniem tej zatoczki i przechwyceniem okrętu, niech wykrzykną: "Tak!"
  • Załoga: Tak!
  • Edward: Ci, którzy są przeciw... niech zapiszczą: "Nie!"

Załoga stoi cicho.

  • Edward: Nawet rada królewska nigdy nie była tak jednomyślna.

Edward zostawia statek i udaje się na wyspę. Tam wspina się po olbrzymiej, marmurowej ścianie i nie mal nie traci życia spadając z walącego się mostu. Dociera w końcu do dżungli, która jest opanowana przez hiszpańskich żołnierzy. Edward wychodzi z lasu i zauważa wioskę, a w jej porcie - galeon. Kenway dostaje się na jego pokład i zabija tam Juliena du Casse'a.

  • EdwardPamiętasz prezent, który mi dałeś? Pasuje jak ulał
  • Julien(Kurwy synu!) Jesteś szybki jak kula z muszkietu i rozumu masz tyle co ona.
  • Edward: Przykro mi, kolego, ale nie mogę ryzykować, że opowiesz swoim przyjaciołom templariuszom, że wciąż kręcę się w pobliżu.
  • Julien: Żal mi ciebie (bukanierze). Po tym wszystkim co widziałeś, co zdradziliśmy ci na temat naszego zakonu, ty wciąż trzymasz się życia głupca i bezmyślnego zbira.
Szaleniec 3 by VectorPS3

Ostatnie chwile Juliena du Casse'a

Edward znajduje w stroju Juliana dziwny amulet.
  • Edward: Co to takiego?
  • JulienDrobna kradzież to wszystko na co cię stać? Nasza wizja nie mieści się twoim ciasnym umyśle? Wszystkie imperia na ziemi - Obalone! Wolny i otwarty świat, bez takich psów jak ty! (Oby pochłoneło cię piekło, które sam stworzysz!)

Kawka dostaje się do oczyszczonej zatoki.

  • Edward: Zatoka jest nasza!

Konkluzja Edytuj

Edward zabił Juliena du Casse'a i przejął kryjówkę na Wielkiej Inagui. Piraci odpłynęli z galeonem francuza do Nassau.

100% synchronizacji Edytuj

Aby osiągnąć stuprocentową synchronizację z Edwardem, należy:

  • unikać walki;
  • zabić du Casse'a z powietrza.

Stream the best stories.

Get Disney+