Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Susy i skoki – wirtualna prezentacja genetycznych wspomnień Ezia Auditore da Firenze, których wydarzenia odbywają się w latach 1481-1485, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 2.0.

Opis[]

Po krótkim kursie nauki wspinaczki skokami udzielonym przez Rosę, Ezio został przez nią wyzwany na wspięcie się na szczyt Santa Maria dei Gloriosa Frari w pięć minut. Korzystając z przyswojonych zdolności, Ezio dotarł na szczyt wieży i wykonał z niej Skok Wiary, by zejść na ziemię. Ujrzawszy go, Rosa uśmiechnęła się i była pod wrażeniem umiejętności wspinaczkowych asasyna.

Przebieg[]

Ezio napotkał Rosę przed Santa Maria dei Gloriosa Frari.

  • Rosa: Wspinaczka po rusztowaniu jest przyjemna, ale zobaczymy, jak sobie poradzisz na otwartej przestrzeni.
  • Ezio: Szczyt tamtej wieży, tak? Wracam za chwilę.

Ezio wspiął się na wieżę w mniej niż pięć minut, po czym wykonał Skok Wiary, by dotrzeć do przebywającej na ziemi Rosy.

  • Ezio: I?
  • Rosa: Chyba nauczyłeś się wszystkiego, co mogę ci pokazać. Poinformuję Antonio o twoich postępach. Załatw pozostałe sprawy. Jesteśmy już prawie u celu.

Konkluzja[]

Ezio opanował zdolność wspinaczki skokami do perfekcji, wykorzystując ją przy poruszaniu się na otwartej przestrzeni.

Advertisement