Clowning Around
Artykuł ten jest w słabym stanie i wymaga jak najszybszej poprawy. Brakuje w nim informacji z Assassin's Creed: Origins, Assassin's Creed: Odyssey i Assassin's Creed: Valhalla. Jeśli je posiadasz, dodaj je.

Silny atak – umiejętność występująca w Assassin's Creed, Assassin's Creed: Brotherhood, Assassin's Creed: Unity, Assassin's Creed Chronicles: China, Assassin's Creed: Origins, Assassin's Creed: Odyssey i Assassin's Creed: Valhalla.

Assassin's Creed[]

Jest to umiejętność bojowa. Altaïr Ibn-La'Ahad zna ją od początku gry. By z niej skorzystać, należy przytrzymać przycisk odpowiedzialny za atak, a potem puścić. Postać korzystająca z silnego ciosu zadaje duże obrażenia przeciwnikowi, lecz na wyprowadzenie silnego ataku potrzeba dużo czasu.

Assassin's Creed: Brotherhood[]

W tej odsłonie cyklu zadanie silnego ciosu jest możliwe tylko podczas walki na koniu. Ezio uderza przeciwnika mocnej, powodując zadanie większych obrażeń i obalenie rywala.

Assassin's Creed: Unity[]

Silne ataki mogą być wyprowadzane po wyuczeniu się przez Arna Doriana odpowiedniej dla danego typu broni umiejętności. Wliczają się do nich:

Silne ataki można też wyprowadzać przy pomocy broni gilotynowej bez potrzeby kupowania umiejętności.

Assassin's Creed Chronicles: China[]

Silny atak (grafika symbolizująca) (ACCC) (by Kubar906)

Grafika symbolizująca tę umiejętność w Assassin's Creed Chronicles: China

Umiejętności tej nauczył Shao Jun Ezio Auditore da Firenze. Atak taki był w stanie zniszczyć drewnianą tarczę, a słabsi wrogowie nie mogli go zablokować. będąc niewidocznym silny atak działał jak zwykłe zabójstwo.