Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Czy ty też to czujesz? Taką pustkę w środku...
PL Steadfast.png
W tym artykule brakuje informacji z Assassin's Creed: Valhalla lub są one niepełne. Jeśli je posiadasz, możesz je dodać.

Sigurd Styrbjornsson (ur. ok. 842 roku w Fornburgu) – norweski wiking biorący udział w napadach na Anglię przeciw królowi Alfredowi Wielkiemu w IX wieku naszej ery. Syn króla Styrbjorna z Fornburgu, mąż Randvi, przybrany brat Eivor. Jarl Kruczej Przystani w latach 873 – 877. Był także reinkarnacją Tyra – przedstawiciela Isu z narodu Asów.

Biografia[]

Gdy Sigurd miał 14 lat, jego ojciec, Styrbjorn, przygarnął do siebie 9-letnią Eivor, której rodzice zginęli. Od tamtej pory Sigurd i Eivor zżyli się ze sobą, tworząc duet lojalnych wobec siebie ludzi. W nieznanym momencie swojego życia Sigurd poślubił Randvi.

W latach 70' IX wieku Sigurd udał się na wyprawę na wschodnie ziemie. Podczas pobytu w Konstantynopolu spotkał dwóch członków bractwa ukrytych: Basima oraz Hythama. Po powrocie do domu, wraz z nowymi przyjaciółmi, podarował Eivor ukryte ostrze – broń używaną przez ukrytych. Później, z powodu problemów polityczno-ekonomicznych w Norwegii, podjął decyzję o wypłynięciu do Królestwa Anglii, by stworzyć tam nowy dom.

Ciekawostki[]

  • Jest 5 lat starszy od Eivor.

Galeria[]

Advertisement