Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Rikiwulfnorweski wiking, członek klanu Kjotvego Okrutnego i jeden z jego najbardziej zaufanych ludzi.

Biografia[]

Nie wiadomo zbyt wiele o życiu Rikiwulfa. Był on członkiem klanu Kjotvego Okrutnego – budzącego grozę wikinga i członka zakonu starożytnych. Z czasem Rikiwulf stał się jednym z jego najbardziej zaufanych ludzi.

W 872 roku Kjotve pojmał Eivor – członkinię klanu Kruka, która ścigała Kjotvego za krzywoprzysięstwo wobec jej ojca Varina oraz za zabicie jej poprzedniego klanu i rodziców. Jej załoga również została schwytana. Kjotve nakazał swoim ludziom wywieźć Eivor z Norwegii i sprzedać ją jako niewolnicę, a jej załogę zabić. Wysłał Rikiwulfa do Avaldsnes, gdzie przetrzymywana była załoga Eivor. Rikiwulf miał ich przypilnować do czasu ich śmierci. Kjotve oddał także Rikiwulfowi topór Varina, aby go pilnował. W międzyczasie Eivor zdołała się uwolnić, zabiła ludzi, którzy mieli wywieźć ją z Norwegii i ruszyła do Avaldsnes, aby uratować swoich ludzi. Dotarłszy do osady przedostała się do sali biesiadnej, gdzie Rikiwulf pilnował jej załogę. Kobieta, zobaczywszy topór swojego ojca, ujawniła przed Rikiwulfem swoją obecność i wyzwała go na pojedynek. Rikiwulf, zdziwiony, że Eivor nadal jest w Norwegii, przystąpił do walki z Eivor. Kobieta z łatwością pokonała i zabiła Rikiwulfa, zabrała topór ojca i uwolniła swoją załogę, z którą uciekła z Avaldsnes.

Advertisement