FANDOM

Pryzy i łupy – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Edwarda Kenwaya z 1715 roku, ponownie odtworzona przez analityka Abstergo Entertainment za pomocą Animusa Omega.

Opis Edytuj

Edward spotyka się z Benjaminem Hornigoldem na Kawce, by nauczyć się zasad napadania na statki.

Przebieg Edytuj

  • Benjamin: Gdzie twój sternik, Kenway?
  • Edward: Sterowanie moimi statkami napawa mnie dumą, Ben. I pomaga zachować czujność.
  • Benjamin: Może popłyńmy trochę żwawiej, co?
  • Edward: Niepotrzebne mi nauki. Ile to pryzów zajęliśmy wspólnie jako korsarze?
  • Benjamin: Brać udział w ataku, a dowodzić nim to zupełnie co innego. Wypatrujemy kupców, chłopcy. Tych wyładowanych po brzegi towarem! Weź tę lunetę, Kenway i wypatrz nam jakiś szkuner. Będziesz mógł sam ocenić jaki przewozi towar i jaki może stawić opór.
  • Edward: Jest pryz wart przejęcia!
  • Benjamin: Dobrze! Podpłyń bliżej. Gdy już opanujesz pryz, roztocz aurę władczości i żądaj szacunku, którego sam nigdy byś nie okazał. W ten sposób zapanujesz nad podatnymi ku temu umysłami. W umysłach twych ofiar musi stale być obecna niepokojąca myśl, że w każdej chwili możesz je rozpłatać od krocza aż po mostek. Wystrzel sobie z dział i poobijaj go trochę, jeśli musisz. Ale na litość Boską, nie zatapiaj.
  • Edward: Żadna to przyjemność wyławiać towar z morza. Ale przynajmniej to jakiś zysk.
  • Benjamin: Statek jest unieruchomiony i nabiera wody. Uciesz więc swoje działa, żebyś go przypadkiem nie zatopił.
Pryzy i łupy 1 (wspomnienie) (AC4BF) (by Kubar906)

Benjamin Hornigold na pokładzie statku

Załoga Kawki przystępuje do abordażu szkunera i wchodzi na jego pokład.
  • Benjamin: (Witaj drogi panie!) Jestem kapitan Hornigold, a to moja załoga. Jesteśmy żeglarzami jak i wy, jednak przyświecają nam inne cele. Zamierzamy bowiem zabrać całą waszą własność. Nikogo jednak nie spotka krzywda, o ile zachowacie spokój. Czy to jasne?
  • Żołnierz: (Nie zabijajcie mnie, panie! Mam rodzinę. Błagam!)
  • Benjamin: Ktoś tu mówi po angielsku? (Angielski?)
  • Żołnierz: Ja, trochę.
  • Benjamin: Powiedz swoim kompanom, że kradniemy wasze towary. I że nikogo nie skrzywdzimy, jeśli tylko będziecie spokojni niczym piasek na mieliźnie. Rozumiesz?
  • Żołnierz: Ach... yyy... prosić powtórzyć?
  • Benjamin: Och, do cholery. Zamknąć ich w ładowni i brać wszystko, co nie jest przybite do kadłuba.

Po zrabowaniu ładunku, załoga wraca na Kawkę.

  • Benjamin: Wzięliśmy dziś dobry łup, Kenway. Jeszcze pół tuzina takich zdobyczy, a będziesz ustawiony na cały rok. Teraz obżenimy ten towar i wyposażymy twoją Kawkę w kilka nowych zabawek.
  • Edward: Wsadź sobie ten swój rok! Szukam pryzu, który ustawi mnie na całe życie. Wtedy zostanę królem całych Indii Zachodnich.
  • Benjamin: Przypłynęliśmy do Nassau, żeby wreszcie uwolnić się od królów.
  • Edward: Cóż... w każdym razie będę człowiekiem zamożnym i zacnym.
  • Benjamin: Jezu, dałbyś już spokój tym mrzonkom, chłopcze. Twoim domem jest Nassau, a nie Anglia.
  • Edward: Marzył ci się kiedyś wielki łup? Statek tak wyładowany złotem i srebrem, że pozostałoby już tylko podzielić ten skarb i pożeglować do domu?
  • Benjamin: Jasne, ale to tylko marzenie. Każdy ma nadzieję znaleźć tuzin bezpańskich skrzyń wypełnionych złotem, ale łatwiej o uczciwego króla niż o taką okazję.

Edward pożeglował na wybrzeże Salt Key, gdzie sprzedał zrabowany ładunek.

Konkluzja Edytuj

Edward nauczył się sztuki rabowania statków i przeprowadzania abordażu.

100% synchronizacji Edytuj

Żeby osiągnąć stuprocentową synchronizację z Edwardem, należy;

  • użyć folgierza, by zabić żeglarzy – 3/3;
  • splądrować dwadzieścia porcji rumu.

Stream the best stories.

Get Disney+