Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Program równości zatrudnienia – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Kasandry z 431 roku p.n.e., odtworzona przez Laylę Hassan w 2018 roku przy pomocy Animusa HR-8.5.

Opis[]

Barnabas potrzebował ludzi do załogi swojego statku, dlatego poprosił Kasandrę, aby mu w tym pomogła.

Przebieg[]

  • Barnabas: Straciłem paru dobrych ludzi w walkach z piratami. Teraz, gdy Sparta i Ateny skoczyły sobie do gardeł, na morzu jest jeszcze niebezpieczniej.
  • Kasandra: Potrzebujemy nowych rekrutów, żeby wzmocnić załogę...
  • Barnabas: Wiem, od kogo zacząć od najlepszego znanego mi łucznika, on byłby cennym nabytkiem.
  • Kasandra: Gdzie możemy go znaleźć?
  • Barnabas: Cóż... Będziesz musiała go przekonać.
  • Kasandra: Co masz na myśli?
  • Barnabas: Sprowadź go na pokład, a ja z nim pogadam... Garść drachm na pewno osłodzi mu ten wybór.
  • Kasandra: Czyli mam go... ogłuszyć.
  • Barnabas: Nie, nie. No, może tylko trochę obezwładnić. Potem zabierz go na statek, żebym mógł z nim chwilę pogadać. Wszystko będzie dobrze, przyrzekam.

Statek Barnabasa rusza w kierunku położonej niedaleko niewielkiej wysepki. Niedługo potem załoga Adrestii dopływa na miejsce.

  • Barnabas: To ta wyspa. Musisz zachować ostrożność  tam się będzie roiło od piratów.
  • Kasandra: Powinnam wysłać Ikarosa, żeby zbadał teren. On wypatrzy mój cel.

Najemniczka z pomocą Ikarosa lokalizuje człowieka wspomnianego wcześniej przez Barnabasa.

  • Kasandra: Oto i mój cel.

Kasandra ogłusza łucznika i werbuje go do załogi.

  • Kasandra: Będzie cennym nabytkiem do załogi.

Najemniczka wraca na pokład Adrestii. (W trakcie pobytu na wysepce można zwerbować każdego pirata przebywającego na niej.)

  • Kasandra: Mam go.
  • Barnabas: Świetnie, będzie cennym nabytkiem dla załogi.
  • Kasandra: I to nam wystarczy?
  • Barnabas: Bez obaw, po drodze będzie jeszcze mnóstwo okazji do zwerbowania kolejnych ludzi.
  • Kasandra: Coś mi podpowiada, że będą nam potrzebni.

Kasandra zabija łucznika.

  • Kasandra: Muszę rozejrzeć się, kto jeszcze tu jest, wciąż potrzebuję marynarzy.

  • Kasandra: Nie udało mi się – musiałam go zabić.
  • Barnabas: Może następnym razem lepiej nie szukać wśród piratów. W przyszłości trafi się jeszcze mnóstwo ludzi do zwerbowania. Bogowie na pewno dadzą nam ku temu niejedną okazję, tego jestem pewien.

  • Barnabas: Powinniśmy obrać kurs na Megaris. Długi rejs bywa przyjemny, ale my raczej nie jesteśmy tutaj po to, aby podziwiać widoki. Jeśli chcesz się trochę rozerwać, zawsze możesz zajrzeć do mojego dziennika pokładowego. Notuję w nim wszystko, o czym usłyszę i co może być interesujące... dla śmiałego kapitana.
  • Konkluzja[]

    Możliwe konkluzje:

    1. Kasandra zwerbowała do załogi Barnabasa jego znajomego łucznika.
    2. Kasandra zabiła potencjalnego przybocznego Adrestii podczas próby jego zwerbowania.
    Advertisement