FANDOM

Posiadłość Juliena du Casse'a – lokacja w Assassin's Creed IV: Black Flag. Rezydencja templariusza Juliena du Casse'a, a następnie Edwarda Kenwaya. W 1722 wraz z całą Wielką Inaguą przeszła w ręce asasynów.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Opis i położenie Edytuj

Posiadłość położona jest we centralnej części Wielkiej Inagui, koło doków i domostw piratów. Ulokowano ją na wzgórzu, a na jej teren składa się budynek oraz ogrody.

Funkcja i historia Edytuj

Posiadłość została wybudowana przed 1715. Mieszkał w niej templariusz Julien du Casse aż do swej śmierci we wrześniu tego roku. Potem przeszła w ręce piratów z Edwardem Kenwayem na czele. Co ciekawe, Edward po raz pierwszy wszedł do niej z Mary Read dopiero w marcu 1716 roku.

W październiku 1722 Edward Kenway przekazał asasynom rezydencję z całą kryjówką na Wielkiej Inagui z powodu nagłej konieczności powrotu do Anglii.

Po 1716 do posiadłości często przychodzili inni piraci i kobiety, a po 1722 także asasyni. Można ich znaleźć we wszystkich pomieszczeniach poza piwnicą.

Pomieszczenia i ulepszenia Edytuj

Na całą posiadłość zasadniczo składało się pięć pomieszczeń:

  • Jadalnia
  • Piwnica – znajdowało się w niej przejście do dżungli w południowej części wyspy oraz zbrojownia i stojaki na broń.
  • Pokój, w którym znajdowały się modele okrętów, zbroją templariuszy i mapami floty Kenwaya.
  • Pokój, w którym znajdowały się półki z trofeami zdobytymi przez Edwarda Kenwaya.
  • Sypialnia

Ponadto na dachu budynku dobudowano wieżę.

Na teren rezydencji składał się również duży ogród z domkiem gościnnym, który został wybudowany przez Edwarda Kenwaya.

Edward mógł przeprowadzić trzy ulepszenia posiadłości:

  • Odnowa frontonu budynku – 6000 R
  • Odnowa wieży i ogrodu – 18000 R
  • Odnowa domku gościnnego w ogrodzie – 40000 R

Ciekawostki Edytuj

  • Czasami w sypialni może znajdować się kobieta, z którą możemy wejść w interakcję.

Stream the best stories.

Get Disney+