FANDOM

Początkujący egiptolog – wirtualna prezentacja dodatkowych wspomnień genetycznych Arna Doriana, odtworzona przez użytkownika Helixa w 2014 roku przy pomocy Helixa.

Opis Edytuj

Arno przychodzi do klubu towarzyskiego w Luxembourg w dzielnicy Le Quartier Latin, by przyjąć zlecenie od rady asasynów.

Przebieg Edytuj

Arno czyta notkę od bractwa.

Templariusze zdobyli odbitkę brakującego fragmentu kamienia z Rosetty. Przyjaciel bractwa, Jean-François Champollion, doniósł nam, że ta odbitka zawiera istotne informacje dotyczące asasynów. Na razie jednak jej treść nie została przetłumaczona. Zdając sobie sprawę z jej wagi, templariusze podzielili odbitkę na trzy części. Champollion wie, gdzie zostały one ukryte. Spotkaj się z nim w pobliżu Ogrodów Luksemburskich i skorzystaj z pomocy, jaką oferuje przy odzyskaniu trzech fragmentów tekstu, nim templariusze odszyfrują jego treść.
Rada
―treść notki

Po przeczytaniu wiadomości Arno spotyka się z Jeanem-Françoisem Champollionem.

  • Jean-François: Kapitalnie! Tu jestem, przyjacielu!
    Trzy części odbitki zostały rozproszone i czekają na tłumaczy. Chcę pomóc, Arno. Sądzę, że zdołam odciągnąć uwagę strażników templariuszy w każdym z tych punktów. Chodź ze mną, w mgnieniu oka odzyskamy te odbitki!

Champollion zaprowadza Arna do pałacu Luksemburskiego. W jego ogrodach asasyn wykrada trzem templariuszom odbitki fragmentu kamienia z Rosetty, a następnie opuszcza teren pałacu.

Konkluzja Edytuj

Arno odzyskał ważne odbitki brakującego fragmentu kamienia z Rosetty z rąk templariuszy. Ponadto został wyzwolony rejon Luxembourg.

Stream the best stories.

Get Disney+