Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki
Zagadnienie historyczne
Clowning Around
Artykuł ten jest w słabym stanie i wymaga jak najszybszej poprawy. Brakuje w nim informacji z Assassin's Creed III. Jeśli je posiadasz, dodaj je.

Paul Revere (21 grudnia 1734 w Bostonie; zm. 10 maja 1818 w Bostonie) – amerykański patriota.

Assassin's Creed III[]

W czasie rewolucji Paul zaangażował się mocno w dążenia patriotów do niepodległości Ameryki. Uczestniczył w niszczeniu bostońskiej herbatki oraz zorganizował nocny rajd, w którym ostrzegł milicję o zbliżającej się armii brytyjskiej. Za swój aktywny udział w rewolucji został pojmany przez templariusza Johna Pitcairna, którego później zabił asasyn Connor w czasie bitwy o Bunker Hill. Następnie Revere osiadł w swojej posiadłości w Bostonie i zaczął zajmować się polityką i złotnictwem.

Tyrania Króla Waszyngtona[]

W DLC do Assassin's Creed III Paul jest tylko wspominany. Współpracował z rebeliantami Thomasa Jeffersona. Zajmował się podburzaniem tłumu przeciw królowi, jednak ludzie Jerzego porwali lub zabili go i całą jego rodzinę. Jego dzieło było później kontynuowane przez Ratonhnhaké:tona.

Advertisement