FANDOM

Pasterz dla owieczek – wirtualna prezentacja dodatkowych wspomnień genetycznych Ratonhnhaké:tona, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 3.0.

Opis Edytuj

Przebywając w tawernie Olivera, Connor i wszyscy zebrani zauważają nowego mężczyznę wkraczającego do karczmy.

Przebieg Edytuj

Nieznajomy staje przed barkiem.

  • Timothy: Wybaczenia proszę. Czy znajdą się tu może ludzie dobrej woli, którzy nakarmią i przenocują strudzonego wędrowca?
  • Oliver: A skąd ta droga prowadzi?
  • Timothy: Aż zza oceanu. Z Londynu.
  • Godfrey: Anglik? Ha ha ha!
  • Timothy: Zapewniam, że nie jestem królewskim poplecznikiem.

Corrine dała ojcu Timothy'emu miskę zupy.

  • Timothy: O, to wielka uprzejmość. Bóg zapłać.
  • Terry: My tu ciężko pracujemy na chleb nasz powszedni, starcze. A ty czym właściwie się trudnisz?
  • Timothy: Pragnę nieść słowo Boże tym, którzy sami szukają zbawienia, a nie przymuszać do tego ludzi mających własną wiarę. Nasz łaskawy monarcha nie podziela jednak takich poglądów.
  • Lance: ...Bóg widzi, że niektórym spośród nas przydałaby się spowiedź...
  • Corrine: Ollie i ja tęsknimy za niedzielnymi mszami.
  • Ellen: Chciałabym, żeby Maria czytała Biblię. Na pewno zdołalibyśmy wybudować kościół, gdyby wszyscy się dołożyli. O ile zechcielibyście zostać naszym pastorem. Co ty na to, Connor?
  • Connor: Witaj wśród nas... pastorze?
  • Timothy: Ojcze. Ojcze Timothy.

Connor uzbierał tysiąc funtów na budowę kościoła i zaniósł całą sumę ojcowi Timothy'emu.

  • Timothy: Z serca ci błogosławię. Dzięki temu wzniesiemy zacne miejsce kultu. Jestem ci bardzo wdzięczny.

Konkluzja Edytuj

W osadzie powstał kościół, a ojciec Timothy może zapewnić jej mieszkańcom wsparcie moralne.

Stream the best stories.

Get Disney+