FANDOM

Paola – kurtyzana przewodnicząca domu publicznego we Florencji. Madonna na La Rosa Colta.

Paolę poznajemy, gdy Anetta mówi Ezio gdzie ukryła Marię i Claudię. Okazuje się, że Paola i Anetta są siostrami. Paola uczy Ezia ukrywania się i kradzieży. Kiedy twierdzi, że jest gotowy zleca zabicie Uberto Albertiego i mówi gdzie jest. Po zabójstwie każe obniżyć rozgłos Ezia. Gdy asasyn pyta się czemu mu pomogła, mówi że wie co to zemsta i pokazuje swą poparzoną rękę. Drugi raz spotykamy ją po dość długim czasie, podczas walki Ezia i Rodrigo. Hiszpan popycha Ezia, który upada na ziemię, a Borgia ucieka. Paola podnosi Ezia i mówi, żeby go nie gonić. Później jest obecna podczas jego oficjalnego zostania asasynem. Trzeci raz spotykamy ją, gdy po zabiciu jednego z podżegaczy Savonaroli razem z Niccolò Machiavellim i La Volpe zbierają ludzi przeciw Savonaroli. Następnie po jego śmierci słucha mowy Ezio razem z Niccolò, La Volpe i Mario, po czym wracają do Monteriggioni. Czwarty raz Paolę widzimy podczas składania ściany ze stronami Kodeksu.

Stream the best stories.

Get Disney+