Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Oliver – oberżysta, mieszkający w Domostwie Davenporta podczas rewolucji amerykańskiej, razem z żoną Corrine.

Biografia[]

Przybycie do Osady[]

Oliver i Corrine spotkali się z Ratonhnhaké:tonem po tym, jak zatrzymali się na terenie Osady i rozstawili wóz z piwem i jedzeniem. Zostali entuzjastycznie przyjęci przez mieszkańców Domostwa Davenporta, a Norris zaproponował im osiedlenie się w Osadzie. Za zgodą Ratonhnhaké:tona para pozostała w Domostwie, a niedługo potem asasyn dostarczył im kwotę 1000 £, co pozwoliło na zbudowanie karczmy „Na końcu drogi” w Osadzie.

Spotkanie z ojcem Timothym[]

Pewnego dnia do karczmy „Na końcu drogi” przybył Timothy – pastor kościoła ewangelickiego z prośbą o nocleg i pożywienie. Społeczność zaproponowała Timothy'emu pozostanie na stałe w Osadzie. Corrine wyznała wtedy, że razem z mężem tęsknią za niedzielnymi mszami.

Pomoc dla Davida Walstona[]

Po ceremonii ślubnej Norrisa i Myriam w Osadzie pojawiło się dwóch brytyjskich zwiadowców. Oliver i David Walston pojmali jednego z nich. Ratonhnhaké:ton pokrótce go przesłuchał i usłyszał od Anglika, że jest sam. Krótko po tym asasyn dostrzegł drugiego zwiadowcę. Zostawił pierwszego pod opieką kowala i oberżysty, po czym sam pognał za drugim. Po tym, jak go zabił, wrócił do kompanów, lecz dowiedział się, że pierwszy zwiadowca znokautował Olivera, sypnął piaskiem w oczy Dużemu Dave'owi i uciekł.

Oberżysta przyszedł także na pogrzeb Achillesa Davenporta.

Advertisement