Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Niszczenie stoisk kupieckich – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Altaïra Ibn-La'Ahada z 1191 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 1.28.

Opis[]

Szukając informacji na temat swojego celu, Jubaira al Hakima, Altaïr udał się do informatora.

Przebieg[]

  • Informator: Altaïr! Wszyscy ostatnio o tobie mówią. Przynajmniej w dobrych słowach. Jeśli naprawdę się zmieniłeś, może zechcesz wyświadczyć mi przysługę? Jubair wynajął paru kupców, by szpiegowali dlań mieszczan. W zamian za złoto przekazują mu ich imiona. Jeśli znajdziesz i zniszczysz ich stragany, zrobisz dla miasta wiele dobrego. To powinno położyć kres ich niecnym knowaniom.

Altaïr zniszczył trzy stoiska kupieckie należące do ludzi Jubaira i powrócił do informatora.

  • Informator: Zrobiłeś dziś dobry uczynek, Altaïrze. W zamian podzielę się z tobą wiedzą. Twój cel prawdopodobnie ubiera się tak samo, jak jego poplecznicy. Więc oto, jak go odróżnić. Nosi bogate, przetykane złotem szaty i ma przy pasie pękatą sakiewkę. Znajdź go bracie, niech cierpi.

Konkluzja[]

Altaïr zdobył informacje, które pomogą mu odróżnić Jubaira od innych uczonych.

Advertisement