FANDOM

Naszyjnik królowej – wirtualna prezentacja dodatkowych wspomnień genetycznych Arna Doriana, odtworzona przez użytkownika Helixa w 2014 roku przy pomocy Helixa.

Opis Edytuj

Arno zgłasza się do madame Charlotte Gouze w Café-Théâtre po kolejne zadanie.

Przebieg Edytuj

  • Charlotte: Nasi przyjaciele z Les Actes des Apôtres znów próbują swoich sztuczek. Dzięki Colette wiemy, że w wyniku grabieży królewskiego skarbca zdobyli diament Sancy. Podejrzewamy, że ich przywódca, człek znany jako Renard, planuje go sprzedać, by zyskać środki na jakąś wielką akcję. Nie możemy do tego dopuścić. Jeden z naszych agentów jest na miejscu transakcji i zamierza zapłacić za kamień fałszywymi liwrami – udaj się do Bièvre i zadbaj, by wszystko przebiegło gładko.

Arno dociera do informatora w La Bièvre.

  • Arno: Co się stało?
  • Informator: Renard wyczuł podstęp. Jego ludzie zabrali diament... teraz będziesz musiał go odzyskać. Mamy kogoś, kto wywiezie go z kraju, ale tylko pod warunkiem, że dostarczysz mu go w ciągu godziny. Pospiesz się!

Arno odszukuje agenta Renarda i kradnie mu naszyjnik. Następnie odszukuje przemytnika i dostarcza mu kosztowność.

  • Przemytnik: Masz go?
  • Arno: Oto on.
  • Przemytnik: Dobra robota. Nic się nie martw, jeszcze przed końcem miesiąca kamień bezpiecznie trafi do Rosji.
  • Arno: (Dziękuję, przyjacielu.)

Konkluzja Edytuj

Arno odzyskał naszyjnik królowej i dostarczył go przemytnikowi, krzyżując plany Renarda i wypełniając zlecenie madame Gouze. Ponadto w Café-Théâtre są dostępne nowe zasłony.

Stream the best stories.

Get Disney+