Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Najazd na dom – wirtualna prezentacja dodatkowych genetycznych wspomnień Ezia Auditore da Firenze, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 2.0.

Opis[]

Po uratowaniu Wawrzyńca Wspaniałego z rąk Pazzich, Ezio Auditore udaje się do Palazzo Medici, gdzie odkrywa czyhających na Lorenza żołnierzy spiskowców.

Przebieg[]

Ezio wchodzi do Palazzo Medici, dostrzega ciała służących i podchodzi bliżej, by im się przyjrzeć.

  • Ezio: Co się tu stało?

Ezio ponownie wstaje i krzyczy do wnętrza pałacu.

  • Ezio: Signor Lorenzo?

Do dziedzińca, w którym przebywa asasyn, wkraczają żołnierze Pazzich.

  • Żołnierz 1: Lorenzo jest w tej chwili niedysponowany. Hej! To ty zabiłeś Francesco de' Pazzi. Straże, brać go!
  • Żołnierz 2: Z przyjemnością!

Ezio przedostaje się na drugie piętro sekretnymi przejściami. Na miejscu znajduje więcej żołnierzy Pazzich.

  • Żołnierz 3: Na pewno coś słyszałem. Czas zapracować na wasze floreny. Połowa z was przeszuka dziedziniec, druga połowa pójdzie ze mną do kaplicy.
  • Żołnierz 4: Si, Capitano! (Tak jest, kapitanie!)
  • Żołnierz 3: Potem sprawdzimy tajne przejścia.
  • Żołnierz 4: Co z Lorenzo?
  • Żołnierz 3: Do tej pory Lorenzo pewnie nie żyje.

Ezio zabija żołnierzy Pazzich znajdujących się na drugim piętrze i przedostaje się na trzecie piętro, gdzie natyka się na kolejne ich grupy. Jedna z nich stara dostać się do sypialni.

  • Żołnierz 5: Lorenzo! Porca vacca! (Cholera jasna!) Niech ktoś znajdzie sposób na dostanie się do środka.
  • Żołnierz 6: Słyszeliście, co powiedział! Wy dwaj, brać drabinę!

Ezio przedostaje się do sypialni, a z niej znajduje drogę do sekretnej kryjówki Lorenza.

  • Lorenzo: Wracaj!
  • Ezio: Opuść miecz. To ja.
  • Lorenzo: Ezio Auditore! Znowu mnie uratowałeś. Najpierw weszli do mego kościoła, a teraz do domu.
  • Ezio: Znajdę ich. Więcej się do ciebie nie zbliżą.
  • Lorenzo: Rozejrzyj się. To jeden z mych skarbców. Możesz wziąć, co chcesz – w podzięce za to, co zrobiłeś. Ufam, że moje pokoje są już bezpieczne?
  • Ezio: Tak, Signore. Dziękuję za ten wspaniały prezent. Muszę iść, przyjdę do ciebie, gdy zginą wszyscy Pazzi.
  • Lorenzo: Nie zapomnę, co dla mnie zrobiłeś. Buona fortuna. (Powodzenia.)

Konkluzja[]

Ezio pozbył się żołnierzy Pazzich z Palazzo Medici i ponownie uratował życie Wawrzyńcowi Wspaniałemu.

Advertisement