Assassin's Creed Wiki
Advertisement
Assassin's Creed Wiki

Na ratunek mieszkańcom – wirtualna prezentacja dodatkowych wspomnień genetycznych Altaïra Ibn-La'Ahada z 1191 roku, odtworzona przez jego potomka – Desmonda Milesa w 2012 roku przy pomocy Animusa 1.28.

Opis[]

Podczas prowadzenia śledztwa na temat swojego następnego celu, Talala, Altaïr był świadkiem nadużywania siły przez strażników miejskich, którzy znęcali się nad niewinnymi obywatelami bogatej dzielnicy Jerozolimy.

Przebieg[]

Przemierzając ulice bogatej dzielnicy Jerozolimy, Altaïr usłyszał mieszkankę błagającą o litość.

  • Mieszkanka 1: Czemu mi to robisz? Nie zrobiłam przecież nic złego!
  • Strażnik 1: Giń złodzieju! Zapłacisz za to życiem!

Altaïr postanowił uratować mieszkankę z opresji.

  • Mieszkanka 1: Dzięki ci, dzięki ci! Znajdę sposób, żeby odpłacić ci za twą dobroć!

Innym razem Altaïr usłyszał strażnika grożącego innej mieszkance.

  • Strażnik 2: Nędzny złodzieju! Utnę ci za to dłonie!
  • Mieszkanka 2: Pomocy! Błagam! Pomocy!

Altaïr uratował mieszkankę.

  • Mieszkanka 2: Całe szczęście, że się zjawiłeś. Jeszcze chwila i byłabym zgubiona.

Altaïr usłyszał mieszkańca błagającego o litość.

  • Mieszkaniec: Błagam, nie rób mi krzywdy!
  • Strażnik 3: Myślisz, że twój bóg przejmuje się, co z tobą będzie?

Altaïr uratował mieszkańca z opresji.

  • Mieszkaniec : Dziękuję ci, chłopcze. Chciałbym, żeby moi synowie byli chociaż w połowie tak waleczni jak ty. Możesz być pewien, że usłyszą historię o tym, jak zachowuje się prawdziwy bohater.

Podczas przemierzania bogatej dzielnicy Jerozolimy, Altaïr uratował dwunastu mieszkańców.

Konkluzja[]

Altaïr uratował dwunastu mieszkańców przed nadużywającymi siły strażnikami, dzięki czemu zyskał przychylność obywateli dzielnicy, którzy pomagać mu będą w potrzebie, poprzez blokowanie drogi strażnikom goniącym asasyna czy też zapewnienie mu tłumu, w który ten może się wtopić i niepostrzeżenie uciec.

Advertisement